Poppsilopp Skrevet 7. september 2010 #1 Skrevet 7. september 2010 Som sagt, er det noen som har denne telefonene eller har hatt denne som har noen meninger om denne? Har lest mye om den og den får mye bra kritikk. Liten og nasen sak syns jeg
Nuffen Skrevet 7. september 2010 #2 Skrevet 7. september 2010 Hei ! Ja, jeg har den (i sort). Den er virkelig, som du selv sier, liten og snerten og jeg er veldig fornøyd med den . MEN, jeg synes det er helt håpløst å skrive sms på den . Det er jo berøringsskjerm, så det er jo ingen fysiske "barrierer" mellom de forskjellige "tastene", så jeg skriver jo feil heeele tiden Noe annet er at den har til tider litt trøbbel med å koble seg opp mot trådløse nett, sammenlignet med f.eks. iPhone. Men alt i alt en veldig bra telefon !
AnonymBruker Skrevet 7. september 2010 #3 Skrevet 7. september 2010 Hei ! Ja, jeg har den (i sort). Den er virkelig, som du selv sier, liten og snerten og jeg er veldig fornøyd med den . MEN, jeg synes det er helt håpløst å skrive sms på den . Det er jo berøringsskjerm, så det er jo ingen fysiske "barrierer" mellom de forskjellige "tastene", så jeg skriver jo feil heeele tiden Noe annet er at den har til tider litt trøbbel med å koble seg opp mot trådløse nett, sammenlignet med f.eks. iPhone. Men alt i alt en veldig bra telefon ! For meg var det å skrive en vanesak, hvor det tok en to ukers tid før det gikk knirkefritt. Men har du Pro-utgaven Nuffen? Det har nemlig ikke jeg, så kan ikke uttale meg om hvordan det er med den, men med utskyveren så er det vel fysiske "barrierer" mellom tastene..?
Gjest Audiot Skrevet 7. september 2010 #4 Skrevet 7. september 2010 Nuffen har nok ikke fått med seg at det står "pro" nei. Går hvertfall kjempefint å skrive sms med det utskyvbare tastaturet, selv med mine digre fingre.
Nuffen Skrevet 7. september 2010 #5 Skrevet 7. september 2010 Nuffen har nok ikke fått med seg at det står "pro" nei. Går hvertfall kjempefint å skrive sms med det utskyvbare tastaturet, selv med mine digre fingre. Nei, at det sto pro hadde visst ikke jeg fått med meg, gitt...
Gjest Violently Happy Skrevet 7. september 2010 #6 Skrevet 7. september 2010 Som sagt, er det noen som har denne telefonene eller har hatt denne som har noen meninger om denne? Har lest mye om den og den får mye bra kritikk. Liten og nasen sak syns jeg Vel, nå har jeg hatt mobilen min siden forrige tirsdag var det vel, og det eneste jeg har å si på den er at batteriet går litt vel fort. Ellers en utmerket mobil. Lett å skrive på tastaturet men man bør kanskje ikke ha for lange negler. Har ikke Office, men det trenger man strengt tatt egentlig ikke. Ganske bra kamera med flash og andre diverse innstillinger. Pluss at den er kjempesøt og liten. Passer godt i hånden. <3
Poppsilopp Skrevet 7. september 2010 Forfatter #7 Skrevet 7. september 2010 Tusen takk for mange bra svar! Noen som har sammenligningsgrunnlag med andre touch-telefoner som kan si hvordan touch-skjermen er i forhold til andre? Jeg skal bytte fra Nokia N97, den er jeg ikke fornøyd med. Masse feil og touchen er treg syns jeg. Og i tillegg er den 2500 kr dyrere og den var virkelig ikke verdt 5000 kr! Håper denne er bedre
Gjest Violently Happy Skrevet 7. september 2010 #8 Skrevet 7. september 2010 (endret) Noen som har sammenligningsgrunnlag med andre touch-telefoner som kan si hvordan touch-skjermen er i forhold til andre? Jeg hadde en Sony Ericsson M600i med touchscreen og følgende stylo-pen. På den var touchscreenen forholdsvis "myk" mens det på Xperia er hardt- hvilket jeg synes er mye bedre. Siden touchscreener kan bli litt fettete og kanskje også riper i synes jeg det er greit å bruke en sånn "film" på slik at man unngår dette. Filmen gjør ikke på noe måte til at det reageres senere eller noe sånt. Bare sørg for at det ikke er støv på skjermen når du legger filmen på. Endret 7. september 2010 av Violently Happy
Poppsilopp Skrevet 7. september 2010 Forfatter #9 Skrevet 7. september 2010 Jeg hadde en Sony Ericsson M600i med touchscreen og følgende stylo-pen. På den var touchscreenen forholdsvis "myk" mens det på Xperia er hardt- hvilket jeg synes er mye bedre. Siden touchscreener kan bli litt fettete og kanskje også riper i synes jeg det er greit å bruke en sånn "film" på slik at man unngår dette. Filmen gjør ikke på noe måte til at det reageres senere eller noe sånt. Bare sørg for at det ikke er støv på skjermen når du legger filmen på. Godt å vite Jeg prøvde den på Expert i dag, og jeg var også fornøyd med touchen, synes den reagerer raskt. Eneste som var litt dumt er at den ikke reagerer med noe annet enn fingertrykk derfor går det ikke ant med lange negler
Gjest Violently Happy Skrevet 7. september 2010 #10 Skrevet 7. september 2010 Eneste som var litt dumt er at den ikke reagerer med noe annet enn fingertrykk derfor går det ikke ant med lange negler Hva regner du som lange negler- lengre enn 5 mm? (Har ca den lengden jeg da).
Poppsilopp Skrevet 8. september 2010 Forfatter #11 Skrevet 8. september 2010 Hva regner du som lange negler- lengre enn 5 mm? (Har ca den lengden jeg da). Det er vel sånn ca det jeg har også :gjeiper: Det går jo ann å ha lange negler, men jeg er vant til å kunne bruke dem til å trykke med, og det går altså ikke
Gjest Violently Happy Skrevet 9. september 2010 #12 Skrevet 9. september 2010 og det går altså ikke Joda. Det er bare en vanesak. Man kan også ellers skrive "på siden" av fingrene.
Poppsilopp Skrevet 9. september 2010 Forfatter #13 Skrevet 9. september 2010 Joda. Det er bare en vanesak. Man kan også ellers skrive "på siden" av fingrene. Ja, det går fint å bruke fingrene, men ikke neglene og det var det jeg pleide på den gamle
Poppsilopp Skrevet 10. september 2010 Forfatter #14 Skrevet 10. september 2010 Nå har jeg fått telefonen, og jeg er kjempe fornøyd. Kjempe fornøyd med alt fra touch til tastatur. Så foreløbig kan denne virkelig anbefales på det sterkeste:)
Gjest Violently Happy Skrevet 11. september 2010 #15 Skrevet 11. september 2010 Nå er det kun én ting jeg lurer på da. Ringetonen funker fint og så har jeg satt på samme nivå for meldingstone- men jeg hører ikke ett eneste peep når det kommer en melding. Hæh liksom? >.<
Poppsilopp Skrevet 11. september 2010 Forfatter #16 Skrevet 11. september 2010 Det vet jeg ikke nor om. Jeg hører godt når jeg får melding :-) håper du finner ut av det
Sola^ Skrevet 12. september 2010 #17 Skrevet 12. september 2010 Eg har valgt den vekk sidan den har så høg stråling. Mannen synes X10 mini har irriterende dårleg batteritid.Vil tippe at mini og mini pro er nokså lik der.
Gjest Violently Happy Skrevet 13. september 2010 #18 Skrevet 13. september 2010 Det vet jeg ikke nor om. Jeg hører godt når jeg får melding :-) håper du finner ut av det Fant ut av det.
Poppsilopp Skrevet 13. september 2010 Forfatter #19 Skrevet 13. september 2010 Fant ut av det. Så bra Hva var det som var galt?
Gjest Violently Happy Skrevet 14. september 2010 #20 Skrevet 14. september 2010 (endret) Så bra Hva var det som var galt? Ikke noe annet enn at jeg ikke hadde huket av "notification sound". Innlegget er endret Bond, mod Endret 19. september 2010 av Bond
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå