Gå til innhold

Hvorfor pakker han det inn?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Datet en mann i tre måneder i vår. Vi hadde det hyggelig sammen, men uten at det ble sagt noe med ord så tror jeg vi begge hver for oss at dette kom ikke til å bli noe mer ut av. Det hele hadde blitt temmelig lunkent, og vi sluttet begge å sms så ofte som før, og vi møttes ikke lengre.

Anyways, 'forholdet' hadde blitt lunkent, men ikke så lunkent at fyllesex var utelukket. Vi endte opp i senga, og det har nå utviklet seg til å bli et forhold kun basert på det fysiske, i sene nattestimer. Både med og uten promille.

Det er slettes ikke noe problem, for jeg har ikke utviklet noen "slike" følelser for han (ikke så langt hvertfall), og da fungerer det greit.

Over til poenget.

Jeg sa til han at det er veldig greit å ha en slik 'kompis' og slippe å ta med noen random hjem i helgene. Da jeg sa det, begynte han å spørre meg om hvordan ferien min hadde vært, akkurat som om han ville snakke seg bort. Det klarte han...

Er inneforstått med at ikke alle vil snakke med den man har sex med, om andre man har vært med og slike ting. Men det var ikke akkurat tilfellet det heller. Jeg ville i bunn og grunn bare klargjøre hvordan ting lå an fra min side, siden han aldri har nevnt at han kun vil ha sex med meg.

Han sender meg aldri slike fem-på-tre-sms i helgene, men får gjerne en sms på torsdag hvor han spør hvordan jeg har det og hører ut hvilke planer jeg har for helgen (når det ikke er jeg som sender sms først da). Er jeg ute drar han ut, er jeg hjemme er han det, og ber meg over. Da spiller han på det at jeg kan komme å se en film. Når jeg så har vært der ett par timer sier han at han bør legge seg, men at jeg kan sove over om jeg vil....jeg kommer jo ikke på besøk kl.23 for så å dra hjem igjen kl.01.

For ett par helger siden møtte jeg på tre kompiser av han, og de skjønte jo hva vi skulle den natta. De terga oss litt, og jeg svarte tilbake. 'Kompisen' min trakk seg unna og sa ikke ett kvekk. Og det var snakk om en times tid hvor 'temaet' dukket opp innimellom.

I de helgene han er bortreist i forbindelse med jobb, hyttetur etc. da pleier jeg å få mange sms. Ingen av de er av seksuelt kaliber. Det går i hva jeg driver med, han han driver med og nattamelding med kyss,klem,nuss og det som er.

Så det jeg lurer på: Han har ikke hemmelighetholdt at vi har et fysisk forhold til kompisene sine, men han vil ikke være direkte om det når jeg er der. Why?

Spør mest fordi jeg er nysgjerrig (det er bestekompisen min også, som jeg forhørte meg med) og lar meg irritere litt. Ikke fordi jeg er interessert i han på noe som helst annen måte. Jeg har hatt en del slike forhold til menn før, men de har alltid vært direkte både når de har sendt sms, ringt og vi har kunnet snakke åpent med hverandre. Det virker som denne mannen her skal holde det "hemmelig" for meg at han er ute etter sex, men samtidig forteller han kompisene sine om det...akward.

Videoannonse
Annonse
Gjest navnelapp
Skrevet

Eg får følelsen av at han er litt interessert, eg?

Gjest Tidssone
Skrevet

Jeg også.

Skrevet

Jeg og.

Skrevet

Trådstarter her...

Så han vil ikke si sånt direkte til meg fordi han er litt interessert?

Hadde han ikke da ville møtes for noe annet enn kun film og sex?

Gjest navnelapp
Skrevet

Han får vel det har treng, førebels, og så er han nølande til å spørje deg om du vil noko meir fordi du har vore tydeleg på at dette er pulings og ikkje noko meir. Han tek det han kan få, i mangel av "heile pakken".

Skrevet

Han får vel det har treng, førebels.

:ler::skratte: Så enkel mann da...

Skrevet

Trådstarter igjen...

Det er ikke så ofte vi møtes for sex heller...sånn èn gang i uken. Sendte han sms i går natt for å høre ut om han ville møtes. Han skrev sånn fem sms og sa at han var på vei hjem, og ingenting om at jeg kunne bli med (gidder ikke be meg selv heller). Det har han forsåvidt ikke gjort tidligere heller, men da har vi alltid klart å møtes ute.

Tidligere når vi datet tok han alltid styringen og var den som avtalte å møtes neste gang. Nå når vi møtes for "film" eller blir med hjem fra byen, nå er han ikke direkte lengre, men heller nølende. Hvorfor snu helt om? Vært mer naturlig om han nølte mens vi datet. Nå vet han jo hvorfor vi møtes og hva som skal skje. Nesten så jeg ikke gidder han som en friend with benefits. Men samtidig så skal det godtgjøres å finne en slik som er "bra nok" og i tillegg en som jeg ikke har følelser for.

Skrevet

Han nøler fordi han liker deg.. Og det er ikke gjensidig.

Så dropp kontakten med han, for han sin del

Gjest Kevlarsjäl
Skrevet (endret)

Enig med alle andre her.

Han viser usikker oppførsel fordi han liker deg mer enn du liker ham. Jeg synes du bør konfrontere ham med det.

Synes dessuten det virker som dere har et slags mer-enn-pulevenn-men-ikke-kjærste-forhold. For hvis han sender deg meldinger om hvordan du har det, hva du gjør, vil se film, vil møtes på byen, med vennenes hans - så virker det som om han ønsker å integrere deg i sitt liv. Han planlegger jo faktisk flere dager i forveien at han vil møte deg! Du er ikke bare en booty-call for ham.

Han ønsker å gjøre flere ting enn bare å pule. Og sånn jeg leser det lar du ham leve litt i håpet, dere finner jo på andre ting også. Virker som du holder ham på gress egentlig!

Hvis du kun er ute etter sex, hvorfor blir du med ham på byen og aksepterer at han sender deg sms med "kjærstepreg"? Du får ta et skikkelig standpunkt.

Jeg har en teori til; han vil ikke snakke om "forholdet" deres forran kompisene sine fordi han har jugd om det til kompisene og pynta på sannheten?

Endret av Kevlarsjäl
Skrevet

Hei!

Jeg har bodd med en mann på 30 år, i 1 år nå. Jeg syns jeg kjenner igjen litt av hans oppførsel på hvordan du beskriver denne mannen. Det kan så være at jeg tar helt feil, men jeg vil i hvert fall fortelle deg det :)

Han jeg bodde med har vanskelig for å binde seg, han sa at han var altfor glad i å være singel blablabla. Og det var sant nok, men den egentlig grunnen tror jeg er at han ble såret etter sitt siste brudd, og ikke stoler på jenter.

Han datet jenter i fleng, det var alltid en ny jente hver uke. Han kunne date de lenge, men med engang de tok opp at de ville bli seriøs, trakk han seg sakte men sikkert ut. Men han gikk alltid tilbake til de, for enten å treffe de etter byn, eller for å se film og sove over. Og sånn fortsatte det, og det gjør det enda.

I din situasjon kan det jo være som andre sier at han ville noe mer, men med engang du sa at du kun ville være friends with benefits, at han ble litt såret. Siden han sender deg sms om hva du skal i helgen, så går han sikkert ut på byn siden han vet at han blir med deg hjem, og når du er hjemme, så er sjansen stor for at du kommer på besøk til han.

Jeg tror jeg ville spurt han rett ut om hva han vil med deg, og ikke avspore om han prøver å snakke seg vekk! ;)

Skrevet

Trådstarter her

Det er nettopp det at jeg vil ikke ha et slikt friends with benefits-forhold om det er følelser med i bildet. Vet hvor fælt det er selv å gå rundt og håpe på at det kan bli noe mer. Og for to år siden hadde jeg sex(en gang i fylla) med en kompis som visstnok var forelsket i meg...vennskapet ble ødelagt.

Når det kommer til sms og meldinger, så har vi ikke hatt noe kontakt denne uken. Ikke annet enn at han har kommet med kommentarer på facebook. Ser også på facebook at han har fått en del nye jentevenner, så jeg tror kanskje at han driver og dater.

Jeg blir ikke med han på byen, men jeg møter han der ved stengetid. Og når vi møtes snakker jeg egentlig mer med kompisene enn med han.

Da jeg begynte å date han, hadde han for seks måneder siden nylig blitt singel etter ett forhold på over flere år. Jeg har inntrykk av at han er en type som "vil ha noen" og ikke liker sånn typisk "singel-kjør" hvor han roter rundt med mest mulig damer.

Samtidig tror jeg du har litt rett i, LadyL, at han er redd for å bli såret. Han ble dumpet av dama til fordel for en annen (hun var utro).

Spurte han helt i starten, på sms, om han var interessert. Da svarte han at det var han. Etter fyllesexen første gang spurte jeg om det samme (sms), og da svarte han ikke på spørsmålet. Jeg tenker at hadde han vært interessert så ville han sagt ja slik som første gang.

Jeg har egentlig aldri sagt direkte til han at jeg kun vil være friends with benefits. Var kun den gangen jeg sa at det var greit å bli med han hjem, og slippe å bli med random menn hjem fra byen.

Hvordan kan jeg spørre han om hva han vil uten at det blir kleint? Vil føle meg så dum om jeg spør om han er interessert i noe mer, også er han ikke det...

Skrevet

Nei, det er helt normalt å spørre om hva han vil uten at det skal bli merkelig. Jeg skjønner selvfølgelig at det kan være det, men det er jo bare til å hoppe i det! Det er vel den eneste måten du får svar, og da slipper du å gå rundt og tenke på det.

Han høres ut som en forholdstype siden han har vært i forhold i mange år, så det er jo kanskje det han er ute etter? Den tryggheten man har i et forhold. Eller så kan det jo være at han fortsatt er usikker mtp at han ikke er helt over ex'en sin, eller rett og slett ikke klar for noe nytt forhold.

Det er uansett godt å ha noen når man nettopp er kommet ut av et forhold, å sende "kjæreste" mld til, se film og ha sex med. Kanskje han bare bruker deg for å komme over eex'en, kanskje han ser på det som bare sex, eller kanskje han faktisk er interessert. Det er det bare han som vet, dvs - det er han du må spørre, uansett hvor kleint du tror det kommer til å bli :) Og hvis han svarer at han ikke er interessert, neivell.. da går livet videre, og dere fortsetter kanskje med sexen, uten følelser.

Og ikke spør på sms, for da kan han unngå å svare!

Lykke til! :)

Skrevet

Tusen takk for fine svar :) -Trådstarter-

Snakker med han over nett på akkurat dette tidspunktet. Men har ikke dristet meg til å spørre enda. Føler det ikke er noe å buse ut med. Også er det nok bedre å si det face-to-face.

Jeg møtte denne mannen to uker etter at jeg ble dumpa av kjæresten. Så kjenner meg igjen i dette med at det er greit å ha noen for å komme over eksen.

Det funket veldig bra, han fikk meg til å innse hvor egoistisk eksen min hadde vært. Selv om jeg i utgangspunktet ikke datet han for å finne en ny med en gang.

Derfor er det sårt om jeg skal miste han som jeg nå har kun sex med. Han betyr litt ekstra siden han fikk meg til å komme over eksen. Men samtidig vil jeg ikke ha han som en kjæreste. Ikke nå hvertfall.

Skrevet

TS her...

Tenkte jeg bare skulle si at jeg feiga ut. Blir for pinlig å spørre hva han er ute etter. Skikkelig pinglete av meg. Men er temmelig sikker på at han ikke har andre interesser enn det å ha sex med meg. Nok en gang ba han meg på filmkveld som et påskudd for at vi også kan ha sex. Uvant at det er jeg som er mest direkte og klar på hva jeg vil (jeg er jo egentlig vinglepetter herself). Foruten å spørre han direkte da, selvsagt.

Noen erfaringer med menn som er på samme måte, som ikke er direkte selv om du har vært intim med den/de opp til flere ganger? Kunne skjønt det om han var 19 år, men han er nesten 30 år...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...