Gå til innhold

Hvilken mopp?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Vi leier en liten treroms med ubonet linoleum på alle gulv, unntatt flislagt bad. Vi pleier å støvsuge og vaske over med en mikrofibergulvklut (enten bare med vann, eller med litt Ajax) - men det er kanskje greiere å bruke mopp? Hva anbefales? Jeg er ikke interessert i engangsmopper :)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg kjøpte en billig moppestang og mopp på europris, veldig fornøyd med den ihvertfall.

Skrevet

Jif sin funker greit.

minuset er at den gjerne slarker i gjengene for høydereguleringen ganske kjapt.

Hvis det er en person eller to av samme høyde som skal bruke den er det jo ikke noe problem.

Svigermor sverger til den de har på Clas Ohlson.

Tror det er smak og behag.

Kjøp en man synes ser greit ut.

Skrevet

Jeg har en fra nille (proff tror jeg merket heter), og den funker helt greit, og er billig. Vi har microfiber våtmopp og engangspapir til den, og begge deler fungerer bra (man kan forøvrig kjøpe "kluter" fra jif og europris til den, og sikkert andre merker og).

• 7 år senere...
Skrevet
4 timer siden, AnonymBruker skrev:

Noen som har hørt om denne?

https://spraymopp.no/produkt/spraymopp/

En kollega av meg fortalte at den var morsom :)

Anonymkode: a8100...6c2

Ser ut som et typisk "kjekt-å-ha-men-funker-ikke-i-virkeligheten" jalla-produkt av typen som vi pleide å finne i Select-katalogen når jeg var barn. 

(Jeg har andre krav til rengjøringsutstyr enn at det skal være "morsomt". Praktisk og effektivt er egenskaper som scorer mye høyere hos meg.)

Anonymkode: 1bdea...d96

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...