Gå til innhold

Falsk rektor gav elevene fri

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hvordan hadde du reagert om ungen din hadde bli tatt i å snakke i en høytaler som går til alle klasserom der h*n utgir seg for å være rektoren og sender elevene hjem. Og at alle elevene da går hjem fordi dem og lærerene tror det er rektor. Innen det ble oppdaget var alle elevene gått.

Hvordan ville du reagert om det var din unge som var den ansvarlige?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Eg hadde nok produsert eit og anna alvorsord til ungen, men inni meg hadde eg vore utruleg stolt over at han kom på ein så bra practical joke!

Skrevet

Eg hadde nok produsert eit og anna alvorsord til ungen, men inni meg hadde eg vore utruleg stolt over at han kom på ein så bra practical joke!

:skratte:

Helt enig!

Gjest Raindrops
Skrevet

Enig her også. Ville blitt veldig stolt inni meg :fnise:

Skrevet

Jeg ville tenkt at ungen min må ha hørtes utrolig voksen ut der h*n snakket over speakeren... Også ville jeg videre tenkt at de ansatte kan neppe kjenne sin egen sjef veldig godt, siden de ikke kjenner igjen vedkommedes stemme.

Skrevet

:Nikke:

:rulle:

Skrevet

Enig med den :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...