Darialle Skrevet 7. september 2010 #1 Skrevet 7. september 2010 Jeg har lest litt om lipolyse,men finner ikke noe om erfaringer..Håper det er noen som evt kan dele litt info med meg:-)
Gjest Gjest Skrevet 8. september 2010 #2 Skrevet 8. september 2010 Jeg har lest litt om lipolyse,men finner ikke noe om erfaringer..Håper det er noen som evt kan dele litt info med meg:-) Hei, Jeg har tatt lipolyse 3 stk behandlinger og jeg er veldig fornøyd. Behandlet utside lår såkalt ridebukselår. Etter første behandling gikk jeg inn 4 cm totalt, da tok jeg lymfedrenasje 1 gang som etterbehandling, 2 gang gikk jeg ikke ned noen ting, hadde da heller ikke etterbehandling. 3 behandling tok jeg igjen lymfedrenasje og gikk inn 3 cm....Så tror etterbehandling for å sette i gang pumpene er gull verdt. Jeg har gått ned totalt 7 cm og det vises kjempegodt....Er litt vondt akuratt den dagen og dagen etter men helt overkommelig.
Darialle Skrevet 8. september 2010 Forfatter #3 Skrevet 8. september 2010 Hei, Jeg har tatt lipolyse 3 stk behandlinger og jeg er veldig fornøyd. Behandlet utside lår såkalt ridebukselår. Etter første behandling gikk jeg inn 4 cm totalt, da tok jeg lymfedrenasje 1 gang som etterbehandling, 2 gang gikk jeg ikke ned noen ting, hadde da heller ikke etterbehandling. 3 behandling tok jeg igjen lymfedrenasje og gikk inn 3 cm....Så tror etterbehandling for å sette i gang pumpene er gull verdt. Jeg har gått ned totalt 7 cm og det vises kjempegodt....Er litt vondt akuratt den dagen og dagen etter men helt overkommelig. Tusen takk for svar:-) Jeg ble så nysgjerrig,tror jeg henger litt etter for jeg hørte om det først i går,hehe.Takk skal du ha:-)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå