Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Traff en flott mann for noen uker siden. Bor et stykke fra hverandre,så det blir mest sms, msn og facebook. Har møttes et par ganger da, men blir ikke så ofte pga avstanden.

Problemet er at han forteller meg alle han synes er pene, sexy osv, og så forteller han meg om at han holder på med andre .. Så er han noen ganger kald og avvisende, mens andre ganger er han slik han var da jeg møtte han, herlig og snill. Han forteller meg han ikke vil ha forhold, men at det som skjer,det skjer. Tydligvis ikke med meg da.

Hvordan skal jeg tolke han? Hvordan evnt. gå videre?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Dump han. Han driver bare å spiller meg deg frem og tilbake. Holder deg på pinebenken. Slike blir jeg kvalm av!

Skrevet

En kompis av meg sier ofte at jenter som går forbi har fin rumpe, han stirrer, sier "Ååh, nice!" osv... Jeg synes dette er litt pinlig.

Han kommenterer også jenter på tven. Både typisk pene, smellvakre, vanlige og mindre pene. Han finner noe pent med alle... Han kommenterer selv om han noen ganger er i forhold. Jeg ser ikke helt vitsen.

Damene hans føler seg nok ikke særlig spesielle for han.

Jeg kan også tenke "Så pen!" når jeg ser en fyr på tv, men sier ikke det i hytt og pine. Jeg ser ikke så mye på folk generelt. Synes som regel de fleste mannfolk ser ok ut. Jeg faller for et type utseende som det ikke er så mange av. Ser jeg en som er helt min stil, kan det hende jeg titter litt ekstra, eller kanskje kommenterer til venninner. Men som regel ikke. Og jeg ser enda mindre på gutter når jeg har kjæreste enn ellers.

Jeg vet at mange med et typisk pent utseende har bedriten personlighet. Så hvis noen er pene, har deilig rumpe osv. So what? Man trenger vel ikke å rope ut om det hele tiden? Det blir som bilgale gutter som kommenterer alt han ser av bilene som kjører forbi, eller ei shoppegal jente som kommenterer alt hun ser av klærne til de som går forbi. Ganske uinteressant og irriterende å høre på etterhvert.

Ene eksen min hadde litt samme tendens, men da var det bare når vi så filmer og sånt at han av og til kommenterte. Uinteressant og litt irriterende, som når andre kommenterer mye om èn ting. Han trodde jeg var sjalu. Det hadde ingenting med det å gjøre...

Skrevet

Traff en flott mann for noen uker siden. Bor et stykke fra hverandre,så det blir mest sms, msn og facebook. Har møttes et par ganger da, men blir ikke så ofte pga avstanden.

Problemet er at han forteller meg alle han synes er pene, sexy osv, og så forteller han meg om at han holder på med andre .. Så er han noen ganger kald og avvisende, mens andre ganger er han slik han var da jeg møtte han, herlig og snill. Han forteller meg han ikke vil ha forhold, men at det som skjer,det skjer. Tydligvis ikke med meg da.

Hvordan skal jeg tolke han? Hvordan evnt. gå videre?

Spørs jo hva du er ute ettre da. Han er tydeligvis ute etter noe totalt uforpliktende. Jeg ville ikke ha utsatt meg selv for det. Utifra det du skriverhøres han ut som en dust som ikke er verdig din tid overhode.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...