Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Føler dere at dere er i et forhold som funker godt? Føler du at du har funnet drømmeforholdet/mannen?

Har dere en søt romantisk historie på lager?

Del dem gjerne. :)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

I dag føler jeg meg heldig, så i dag kan jeg svare(det er selvsagt opp ned hos oss også ;) )

Først må jeg fortelle om varpet mitt; Han er tre år yngre enn meg, høy og mørk ;) Jobber seg oppover innad i bedriften han er i nå samtidig som han tar kurs for å reise offshore. Det er en mann med tiltak og initiativ. Han er snill som dagen er lang, og elsker dyr. Og bortimot det mest fantastiske er når jeg hører han godsnakke med pusene våre uten at han vet jeg hører eller ser på :hjerte:

Sammen er vi gull. Vi krangler sjelden, men har selvfølgelig "våre" dager ;) Vi har like verdier, og deler alt. Vi har forskjellige interesser, men respekterer at vi ikke behøver å være like på alle områder. Vi snakker av og til om hvor fantastiske vi har det sammen, og da kommer nyforelskelsesfølelsen vår tilbake og vi flørter, klyper hverandre i rumpa osv. Humoren vår er lik, og vi kan flire godt av hverandre. Det er nesten ingenting som er så godt som å le hjertelig sammen med :mrgreen:( <- det tegnet jeg bruker på sambo her inne).

Han er ikke redd for å knytte seg tettere sammen med meg, og prater om både bryllup og barn, og jeg gleder meg til den dagen vi gifter oss :hjerte:

Jeg er lykkelig, for at å være sammen med :mrgreen: er så enkelt :rødme:

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...