Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hei

Jeg har fått så lyst på noen silketopper eller bluser til høsten. Er jo så deilig å ha på seg. Jeg vet at Malene Birger har noen, men det er jo så dyrt. Noen som vet hvor jeg kan finne plagg i silke som ikke koster flere tusen?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Har de silke på H&M? Kanskje jeg skal gi dem en sjangs til :)

Stikker innom i ettermiddag! Og tar gjerne i mot flere tips til hvor jeg kan finne silkebluser til under tusenlappen (om det går...) :)

Gjest BabyBlue
Skrevet

Mamma har en veldig fin en fra h&m hun kjøpte i fjor. Ikke umulig du finner noe der :)

Skrevet

Dette er jeg også på utkikk etter! men har aldri funnet noe særlig hos H&M.. Kan vel ta en titt til :)

Skrevet

Var innom H&M på Oslo City i går, og de hadde dessverre ikke noe. Men skal sjekke på et par til :)

Skrevet (endret)

Bikbok har ein del slike :)

Uten at det står BB i SVÆRE bokstaver i trykk overalt?

Edit: skriveleif

Endret av Seenfirk
Skrevet

Uten at det står BB i SVÆRE bokstaver i trykk overalt?

Edit: skriveleif

Jepp, mange av dei er kjempefine! Står vel strengt tatt ikkje BB på nokon av kleda der lenger, bik bok har blitt ein "skikkeleg" butikk i det siste. (Med unntak av joggeklede-avdelinga i eit lite hjørne). Er jo sjølvsagt ikkje ekte silkestoff.

Her er link til blusane på bikbok, berre bla deg bortover.

http://www.bikbok.com/en/collection/Category/Shirts--blouses/

Skrevet

Det første jeg tenker når jeg hører silketopp er Zara, og eventuelt Mango. Jeg har iallfall kjøpt silkebluser på Zara til under tusenlappen.

Skrevet

På zara har jeg både kjøpt gjennomsiktige silketopper og fine bluser som er blanding av bommull og silke. Massimodutti har også masse fint i den stilen.

Skrevet

Både veromoda, Bikobok, Risør, B-Yong har enkle fine silkebluser/topper om dagen ;)

Skrevet

men vil ts har sikle eller "silke"?

Skrevet

Jepp, mange av dei er kjempefine! Står vel strengt tatt ikkje BB på nokon av kleda der lenger, bik bok har blitt ein "skikkeleg" butikk i det siste. (Med unntak av joggeklede-avdelinga i eit lite hjørne). Er jo sjølvsagt ikkje ekte silkestoff.

De var jo faktisk veldig fine ! :)

Skrevet

Black label merket til BikBok har noen topper i ekte silke. Bikbok har, og kommer til å få mange fine bluser utover høsten. BikBok har blitt mer voksen med årene :)

Skrevet

Jeg har en del fine bluser fra VeroModa og H&M. :) Vet de har en god del fint på VeroModa nå for tiden!

Skrevet

Både veromoda, Bikobok, Risør, B-Yong har enkle fine silkebluser/topper om dagen ;)

Jeg er også på utkikk etter bluser, men har ikke funnet noen fordi moten nå til dags er jo slik at dem skal være så utrolig laaange liksom. Jeg vil gjerne bare ha en som går til livet, ikke sånn "guttelengeskjorte" liksom...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...