Gå til innhold

stønad for å ha barn hjemme

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg har hørt at vist man har barnet hjmme istedet for i barnehage kan man motta en form for stønad. noen som vet noe om det?

Hvor gammel må barnet være? kan man motta denne stønaden når man selv er på arbeidsavklaringspenger fra Nav?

Videoannonse
Annonse
Gjest annemor30
Skrevet

Jeg har hørt at vist man har barnet hjmme istedet for i barnehage kan man motta en form for stønad. noen som vet noe om det?

Hvor gammel må barnet være? kan man motta denne stønaden når man selv er på arbeidsavklaringspenger fra Nav?

Dette er kontantstøtte som du får ved at barnet ikke går i kommunalbarnehage eller barnehage med støtte fra det offentlige. Barnet må være mellom 1-3 år. Du kan lese mer om dette på NAV:-)Har ikke noe å si om du går på avklaringspenger.

Skrevet

Dette er kontantstøtte som du får ved at barnet ikke går i kommunalbarnehage eller barnehage med støtte fra det offentlige. Barnet må være mellom 1-3 år. Du kan lese mer om dette på NAV:-)Har ikke noe å si om du går på avklaringspenger.

flott! selv har jeg en tulle på snart 8 mnd, men jeg vil ha henne hjemme så lenge jeg selv er arbeidsledig:) jeg er under behandling for sosial angst, å tenkte kansje det hadde noe å si at jeg går på arbeidsavklaringspenger:)

tusen takk for svar, godt noen der ute har peiling;)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...