Gjest Undrende Skrevet 7. september 2010 #1 Skrevet 7. september 2010 Jeg har etterhvert fått et veldig godt øye til en mann som jeg også har mye til felles med. Han er alltid veldig blid og virker ikke som om han har noe imot å snakke med meg, men han har foreløbig ikke tatt initiativ til noe mer heller. Kan være at han er litt avventende siden det ikke er så lenge siden jeg ble singel, men han vet også godt at dette bruddet har vært helt uproblematisk for begge parter. Spørsmålet mitt er hvor pågående jeg skal være... Er det turnoff for gutter om jenter tar litt initiativ- f.eks til en date? Vil jo gjerne se om dette kan føre noe sted siden vi iallefall på papiret ser ut til å passe bra sammen, men vil jo heller ikke "skremme" han bort... Føler meg som en tenåring igjen (er over 30) merker jeg...
I Grosny Skrevet 7. september 2010 #2 Skrevet 7. september 2010 Du kan jo spørre han om hjelp til å ommøblere litt. Det er tungt å flytte sofaen alene, og så kan dere ta en kaffekopp. Pass på å kom litt borti han innimellom på en myk måte når dere flytter på ting.
Gjest Gjest Skrevet 7. september 2010 #3 Skrevet 7. september 2010 Nei, det er fantastisk når damer er litt pågående på den måten du mener- altså når de tar initiativ.
Wonders Skrevet 7. september 2010 #4 Skrevet 7. september 2010 Du kan jo spørre han om hjelp til å ommøblere litt. Det er tungt å flytte sofaen alene, og så kan dere ta en kaffekopp. Pass på å kom litt borti han innimellom på en myk måte når dere flytter på ting. hihi flørtepusen
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå