Frøken_lotus Skrevet 7. september 2010 #1 Skrevet 7. september 2010 Mitt kjære hår, Nå har det kanskje blitt på tide å ta farvel med mitt langehår. Jeg ønsker ikke å klippe det kort, men det er så utrolig slitt at å klippe det er kanskje den eneste løsningen.. det er jo ikke noe særlig vakert med slitt langt hår, eller? Jeg tenker kanskje å klippe det til rett over skuldrene, men tanken på det gjør meg litt uvel (jeg ser ut som et barn med kort hår). Bør jeg klippe det? Jeg håper en av dere kan dele en mirakel kur med meg, jeg er villig til hva som helst for å slippe å klippe det... Men det er vel egentlig viktigere med sunt og vakert hår! kanskje jeg heller får begynne med ølkuren?
Lykkelitenen Skrevet 7. september 2010 #2 Skrevet 7. september 2010 Hår som er slitt er slitt. Eneste som hjelper da er å klippe bort det slitte og pleie det friske. Det finnes produkter som vil sstyrke håret og ssom kan får det til å se mindre slitt ut, men det vil ikke reparere det. Ølgjærkuren har ikke noe for seg for deg annet enn at det kan få håret til å vokse fortere om du velger å klippe deg. Jeg vil anbefale deg å klippe deg om håret er veldig slitt, forklarer du problemet for en frisør bør hun eller han finne en lengde som passer deg og håret ditt sitt behov, samt kunne anbefale produkter som minsker slitasjen på det friske håret...
Frøken_lotus Skrevet 7. september 2010 Forfatter #3 Skrevet 7. september 2010 takk da får jeg vel bare klippe det og begynne med ølgjær men får man tydelig mer og lengre hår på andre steder av kroppen?
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå