Hedda-78 Skrevet 7. september 2010 #1 Skrevet 7. september 2010 Hvor ofte er det egentlig vanlig å vaske vinduer utvendnig og innvendig?
Gjest Tigress Skrevet 7. september 2010 #2 Skrevet 7. september 2010 Eg vaskar vindauga ein gong i året. Anten det er naudsynt eller ikkje.
FantasDick Skrevet 7. september 2010 #3 Skrevet 7. september 2010 Jeg vasker vinduene 2 ganger i året, om de ikke er veldig skitne og trenger et par ekstra vask. Mulig jeg vasker innsiden litt oftere. Hvor ofte de trenger vask kommer vel an på hvor en bor, innemiljø og sånt?
MissStiles Skrevet 8. september 2010 #5 Skrevet 8. september 2010 Jeg vasker en gang i år. Før vinteren kommer. Er vel på tide snart!
Kamikatze Skrevet 8. september 2010 #6 Skrevet 8. september 2010 Månedlig, noen ganger oftere enkelte innsider. Når det kommer en mild dag om vinteren, er det kjapt rundt med dem, og frem med nalen igjen. Da gjerne med spritholdig spylervæske for bil.
Fru.S Skrevet 8. september 2010 #7 Skrevet 8. september 2010 hmm når det trengs, dessverre alt for ofte. Blir vel da annahver mnd.
Ellam Skrevet 8. september 2010 #8 Skrevet 8. september 2010 Noen vinduer har jeg faktisk aldri vasket, de i andre etg. I 1 etg vasker jeg vinduer på kjøkkenet og stua som er mot sør (sola) 4- 5 ganger i året kanskje. Resten av vinduene 1 gang i året. Skulle gjerne ha vasket vinduene oftere, og fått vasket alle, men med 3 barn, arbeid etc finner jeg ikke tid til det.. Trekker heller ned persiennene når sola står på de Øsnker meg vendbare vinduer slik at jeg kan stå inne og få vasket utsiden, og med avtagbare sprosser. (og ikke koblede vinduer)
AnonymBruker Skrevet 8. september 2010 #9 Skrevet 8. september 2010 1-2 ganger i året. Skulle gjerne ha gjort det oftere (det trengs!) men jeg gruer meg rett og slett fordi jeg bor høyt oppe og det er veldig langt ned til bakken.
susanne_89 Skrevet 10. september 2010 #10 Skrevet 10. september 2010 Vi flytta inn i huset vårt for litt over eit år sidan. Først tidleg i august blei glasa vaska. Det trengdes! Dei var alvorleg skitne! Må iallfall få vaska dei ein gang i året har eg funne ut.
Ciara Skrevet 10. september 2010 #11 Skrevet 10. september 2010 To ganger i året - en gang om våren når sola virkelig får møkka til å synes, og en gang før jul. Skulle gjerne vasket ofere, men jeg har veldig mange vinduer, og flere av dem går fra gulv til tak, så jeg orker rett og slett ikke...
Jinta Skrevet 10. september 2010 #12 Skrevet 10. september 2010 Ca 4 ganger i året utvendig, innvendig blir litt ettersom jeg føler for og hvordan de ser ut, men ca 4 ganger der også, kanskje litt oftere. Virker mye renere og finere i hele huset når vinduene er vasket. Men det er veldig forskjell på hvor huset ligger synes jeg, bor man rett ved en veldig traffikert gate eller ved et tre som har mye pollen f.eks må man sannsynligvis ta dem litt oftere.
loffen Skrevet 10. september 2010 #13 Skrevet 10. september 2010 Minst en gang i måneden! Jeg liker å se ut.
Gjest Badabing Skrevet 11. september 2010 #14 Skrevet 11. september 2010 Prøver å vaske dem to ganger i året, men er så stress å stå på stige for å vaske.. Vår og høst trengs det en vask i alle fall, men vårvasken ble droppet i år
skandale Skrevet 11. september 2010 #15 Skrevet 11. september 2010 En gang i måneden - vi har lave vinduer og en VELDIG nysgjerrig hund med våt snute.
Frk Johansen Skrevet 12. september 2010 #16 Skrevet 12. september 2010 3-4 ganger pr år, vi bor i et relativt stort hus med maaaange store høye vinduer. Heldigvis bor jeg ikke midt i sentrum men litt utenfor.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå