Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Typen har ei venninne som han jobber med som er veldig hyggelig og helt ok. Jeg liker henne ikke så godt pga hun er veldig dominerende og "overgår" alle i alle samtaler. Men det er mitt problem så jeg hverken sier eller viser det da hun ellers er helt ok. Men jeg syns hun oppfører seg litt rart iblant. Hun sitter f.eks å tulleslår og "poker" han i siden når vi er sammen, og her en dag så trengte hun hjelp med å komme seg til skolen pga ett pittelite skrubbsår på armen... Er hun bare litt rar i oppførselen, eller tror dere at hun driver å prøver seg på typen min? Jeg oppfatter henne ikke som noe flørtete sånn ellers, men hun kan lage litt ubehagelig stemning her med pokingen hennes og tulleslåingen. Jeg vet ikke om hun er slik med alle, men da hun trengte følge til skolen hadde hun muligheten til å spørre en annen venninne som bor nærmere, men hun ville tydeligvis at typen min skulle følge henne. I "tilfelle" hun ville trenge hjelp...

Syns det er litt merkelig. Kanskje det bare er jeg som har litt strammere intimgrenser, mens hun ikke har det på lik måte?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Tja... Folk som ikke "kan" flørte kan finne på å poke eller dulte borti for å få oppmerksomhet..

Skrevet

Jeg hadde også lurt litt på hvor hun ville hen; hva sier typen din til dette da? Eller har du ikke snakket med ham? Tror det er viktig at han vet hva du tenker, det er ikke sikkert han tenker over det i det hele tatt. Det lille du skriver om henne minner om en venninne av meg, hun "bare er sånn" - eier hele verden og tar mye på folk og er generelt sett en person som tar mye plass. Mange har reagert på oppførselen hennes og sagt fra til henne, men hun ser ikke det vi andre ser og svarer med å bli enda verre. Den som må gjøre noe i så fall er typen din, det er ham hun henvender seg til. Kommunikasjon, kommunikasjon, kommunikasjon :klemmer:

Skrevet

Han mener at det er helt ufarlig, og jeg tror faktisk han liker det selv om han sier at han ikke gjør det. "Jeg kan jo ikke si nei...", og det er jeg jo forsåvidt enig i. Om hun ber om "støtte" til skolen så er det jo uhøffelig å si nei når de skal samme veien. Jeg har sagt at han skal si ifra at han ikke liker det neste gang hun begynner å poke og å småslå.

Greia er at hun i følge typen min selv har sagt at han og andre som hun jobber med skal si ifra om hun blir for "voldsom" hva nå enn hun mener med det. Hun har dessuten nettopp slått opp med sin egen type etter å ha vært sammen lenge. Tror jeg egentlig overreagerer litt, men varsellampene lyser litt av en eller annen grunn. Og jeg aner ikke hvordan jeg skal få sagt ifra til typen min uten å høres skikkelig dramaqueen og sjalu ut. Han vil ikke tro på meg uansett, han vil bare benekte og benekte og kalle meg teit.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...