Honesty Skrevet 7. september 2010 #1 Skrevet 7. september 2010 (endret) Jeg har hittil hatt litt sperre for å blande farger, men så er huden min litt sær, og jeg tok sjansen på å blande 50/50 av Glominerals Natural Light og Natural Medium i en liten krukke fra EDM. Disse fargene er begge "not quite" på egenhånd, men sammen funker det som bare juling, jo! Dere som blander, hvordan gjør dere det? Blander der og da til hver påføring? Eller i en tom boks? Hvordan går dere fram mht. mengder? Endret 7. september 2010 av Honesty
Gjest Heidie Skrevet 7. september 2010 #2 Skrevet 7. september 2010 Jeg pleier bare å dytte kosten først nedi den ene boksen, så i den andre, og så swirle kosten i et lokk så fargene blander seg
tante fiolett Skrevet 7. september 2010 #3 Skrevet 7. september 2010 Jeg blander to nyanser a Meow foundation i en tom boks. Orker ikke blandef or hver påføring, og dessuten upraktisk dersom man ikke er hjemme å måtte ha med seg to bokser. Blander farge etter hudtone og årstid:)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå