Gå til innhold

Bruker dere noe over flytende foundatuion?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Pudder av noe slag? Eller er det kanskje ikke vanlig å bruke noe over?

Videoannonse
Annonse
Skrevet (endret)

Av og til bruker jeg løst pudder, fordi jeg ikke liker den litt seige overflaten man får av flytende foundation.

Ellers hjelper jo pudder til med å fiksere sminken så holdbarheten blir bedre, samt demper blankhet for den som er plaget med fet hud.

Endret av Honesty
Skrevet

Jeg bruker alltid pudderet over. Enten er det presset pudder av noe slag, eller løs mineralpudder. Samme grunner som Honesty, holdbarheten og for å dempe blankhet. :)

Skrevet

Over de foundtaions jeg har, som er mest fuktgivende, må jeg bruke løspudder for å "sette" det hele og for holdbarhet. De mer matte foundationene, trenger ikke noe over i grunn.

Jeg bruker løspudder fra Face Stockholm, nr 2 ( en medium farge som kler de fleste, nokså lys) Et herlig fint pudder som ikke fremhever linjer eller tørre partier :)

Skrevet

Jeg bruker et fargeløst pudder fra Tikei over. Jeg bruker også primer under. (Benefit 'That Gal'). Når disse tingene er på plass, sitter sminken som støpt hele dagen, og jeg blir ikke blank heller. Om du ikke bruker primer under, kan du heller påføre fargeløst pudder utover dagen for å matte ned blank hud. Siden det er fargeløst slipper du også at fjeset blir mer og mer "kakete" :P

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...