AnonymBruker Skrevet 6. september 2010 #1 Skrevet 6. september 2010 Hvordan ville du reagert om du stod i en butikkkø og personen forran deg hadde sluppet en kjempepromp som dura i hele butikken med rumpa vendt mot deg?
Antlers Skrevet 6. september 2010 #2 Skrevet 6. september 2010 Ville vel bare tenkt at stakkaren ikke klarte å holde seg lenger :gjeiper:
Djungelvrål Skrevet 6. september 2010 #3 Skrevet 6. september 2010 Ville mumlet herregud og gått ut av køen, liker ikke å lukte innsiden av fremmede folk!
AnonymBruker Skrevet 7. september 2010 #4 Skrevet 7. september 2010 Ville mumlet herregud og gått ut av køen, liker ikke å lukte innsiden av fremmede folk! Liker ikke jeg heller.Derfor jeg ikke liker gulp..
Strenge Frk.Gerd Skrevet 7. september 2010 #5 Skrevet 7. september 2010 What doesnt kill you makes you stronger.. Så med mindre det var en dødelig promp ville jeg ikke brydd meg en dritt.
fruBeist Skrevet 7. september 2010 #6 Skrevet 7. september 2010 Begynt å flire kanskje. eller gapskratte
Djungelvrål Skrevet 7. september 2010 #7 Skrevet 7. september 2010 Liker ikke jeg heller.Derfor jeg ikke liker gulp.. Mye ikke du liker
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå