Gå til innhold

Julegave til svigers


Lista

Anbefalte innlegg

Hei!

Hva gir man til svigers? Jeg er student, så det er ikke snakk om store summer her. Maks 200 kr. Hans foreldre er skilt, og begge er gift på nytt, så det blir to gaver. Noen forslag? :) I fjor ga jeg vin, men tenkte å være litt mer kreativ i år. Alt mottas med takk!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

I fjor ga jeg vinflaske og flaskenisse, hvis du har hørt om det? Det er sånn tovet nisse som man har over flasken, veldig koselig og dekorativt. De ble kjempeglade for det. Men det passer kanskje ikke helt for deg, siden du ga dem vin i fjor..

Hva med konfekt? Eller du kan strikke dem votter, hvis du har tid og energi til det? Eller en ting som begge kan ha glede av sammen, for eksempel en film eller tv-serie, hvis du vet hva de liker... Det beste er jo å finne noe personlig, så du får snoke litt rundt om hva slags stil de har og hva de liker:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har du/dere lyst til å lage gavene selv? I så fall kan du

-strikke noe. Skjerf, votter, sokker, tøfler, grytekluter

-lage karameller, drops, konfekt

Har dere barn? I så fall kan dere ta juletrekuler, og skrive på navnet til hver av dere på hver sin kule, samt resten av familien sine navn. Tror det kan være utrolig søtt. Bare fant på det nå, hehe.

Om du skal kjøpe noe:

-Klær/tilbehør

-kinobilletter

-noen blader de liker? illustrert vitenskap, kk, ol og ha en liten gavekurv sammen med noe godt å spise?

Får tenke litt mer :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har de noen hobbyer?

Når du har vært hos dem, har du noen gang tenkt 'åh, en sånn skulle de ha hatt!'

Ta en titt i andre tråder om hva folk har fått/gitt til jul, så får du kanskje noen tips :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Hei!