Gjest Gjest Skrevet 6. september 2010 #2 Skrevet 6. september 2010 Du er en kukko. Hvorfor være sammen med en kvinne som knuller andre menn? Tragisk.
Gjest cuckold Skrevet 6. september 2010 #3 Skrevet 6. september 2010 Skjønner godt hva du menerom at det er tagisk. Det ville jeg også sakt for 3 år siden! Det begynte med at dama mi ikkje lenger ble tilfredstilt av kuken min. Så kjøpte vi en svær dildo ifra USA og den likte hun godt! Jeg ble velig tent av å se dama mi vri seg i nytelse! Vi ble enige om at hun skulle få knulle en annen man mens jeg så på. Vi møtte en man på internett og avtalte sted og tid. Det endte med at hun knalla han 4 gange den kvelden og klarte ikke å gå skikkelig dagen derpå. Så begynte hun å sette kuken min i bur. Jeg likte det! først fikk jeg ikke kåme på en måned, og når jeg først fikk kåmme måtte jeg sklikke det opp fra gulvet. Så ble det til 1 år uten orgasme! Etter 3-4 måneder hadde jeg forstått at jeg ikke fikk fitte og at hun ikke ville ha meg. Jeg tenkte HERREUD., og tenkte ¨på å stikke av. Men jeg likte å bli ydmyket. Etter en stund fikk jeg ikke kuken til å stå lenger heller, uansett hvor kåt jeg ble! Så nå forstår jeg at dama mi kåmmer til å knulle andre menn restem av vårt forrhold! Men jeg liker faktisk tanken! Jeg får se på når det er greit for elskeren hennes. Den eneste seksuelle aktiviteten min er å SLIKKE FITTA HENNES REIN etter at elskerene hennes er ferdig med henne! men jeg begynner også å like snaken av det også. Nå er jeg skikkelig cuckold. JEg kåmmer hjemm fra jobb og hun putter på meg buret og jeg må lage middag. Hur får meg til å med til å gå naken rundt i huset når hun har jentekveld og stiller meg opp å alle kan le av meg. Hun får meg til å bestille en stripper med stor kuk, og lar meg stå i et hjørne og se på! Pengene jeg tjenertar hun før jeg får brukt noe og bruker selv. Hun har f.eks reist til Jamaica for å knulle 3 negrr hun møtte på internett 6 ganger de siste 2 årene. Vist det er lite penger igjen fårjeg leve på tunfisk en måned for åfå råd til skoene hun har lyst på! Nå er vi enigeom at hun skal prøve å få et svart barm. For genene mine kan ikkje bli bært videre! Hun mener at ingen menn med kuk under 14 cm skulle fåt sex, san at man hadde fårr større kuker i fremmtiden! Nå har det gått 3 år uten sex på meg og jeg liker det! Jeg har begynt å like smaken av neger sprm fa fitten hennes også! Er dette bare sprøtt eller? Noen andre der ute som har det san? Si det dere mener, men jeg mener også at folk skal få ha de fantasiene dei liker selv! p.s dama mi knuller en fra treningen nå, så jeg skal snart inn å slikke den svette fitta hennes rein for sperm! NAMM!
Gjest PTSD Skrevet 6. september 2010 #4 Skrevet 6. september 2010 Du TS er et stk. meget forstyrra kjerring, men noe mer kan jeg ikke si ettersom du da sikkert opprettet en tråd hvor du sipper over at ingen forstår deg og at du har lyst til å kjøre inn i en fjellvegg. Du får vel bare fortsette og leke deg med rottene dine og fortelle dette fantastiske livet, jeg ser den sørgelige røde tråden. Den ender hos den lokale DPSen, du kan jo vise psykologen alle disse forskrudde innleggene.
Gjest Gjest Skrevet 6. september 2010 #5 Skrevet 6. september 2010 p.s dama mi knuller en fra treningen nå, så jeg skal snart inn å slikke den svette fitta hennes rein for sperm! NAMM! Hvorfor ikke bare finne deg en mann å bli sammen med? Du er tydeligvis homofil.
Norna Skrevet 7. september 2010 #7 Skrevet 7. september 2010 (endret) Noen SM-par lever faktisk på lignende vis, dominant kvinne og Bull + Cuckold i tjenerollen. Hvorfor ikke bare finne deg en mann å bli sammen med? Du er tydeligvis homofil. Biseksualitet heter det, ikke sjeldent en del av kinken. Hvis 2 kvinner kan dele sperm kan vel 1 kvinne og 1 mann gjøre det. Endret 7. september 2010 av Norna
Fuckman1983 Skrevet 7. september 2010 #8 Skrevet 7. september 2010 Til Cuckold gjest: Jeg knuller gjerne dama di foran deg så du kan drikker spermet mitt fra fitta hennes. Jeg har erfaring med andre par som gjør det samme, og jeg synes det er utrolig spennende...
Gjest Gjest Skrevet 7. september 2010 #9 Skrevet 7. september 2010 Hun liker bare store kuker nå for tiden... Hun vil ha et bilde for å ha noe å fantasere om...... Hun er alltid intersert i kuk.
Mann-87 Skrevet 7. september 2010 #10 Skrevet 7. september 2010 Så trist. Håper ikke jeg ender opp med å ikke klare å tilfredsstille damen min. Jeg ville sett på det som ydmykende at damen ikke ville ha sex med meg, og heller knullet andre typer. She wins, you loose. Forresten, fint troll.
AnonymBruker Skrevet 7. september 2010 #11 Skrevet 7. september 2010 Skjønner godt hva du menerom at det er tagisk. Det ville jeg også sakt for 3 år siden! Det begynte med at dama mi ikkje lenger ble tilfredstilt av kuken min. Så kjøpte vi en svær dildo ifra USA og den likte hun godt! Jeg ble velig tent av å se dama mi vri seg i nytelse! Vi ble enige om at hun skulle få knulle en annen man mens jeg så på. Vi møtte en man på internett og avtalte sted og tid. Det endte med at hun knalla han 4 gange den kvelden og klarte ikke å gå skikkelig dagen derpå. Så begynte hun å sette kuken min i bur. Jeg likte det! først fikk jeg ikke kåme på en måned, og når jeg først fikk kåmme måtte jeg sklikke det opp fra gulvet. Så ble det til 1 år uten orgasme! Etter 3-4 måneder hadde jeg forstått at jeg ikke fikk fitte og at hun ikke ville ha meg. Jeg tenkte HERREUD., og tenkte ¨på å stikke av. Men jeg likte å bli ydmyket. Etter en stund fikk jeg ikke kuken til å stå lenger heller, uansett hvor kåt jeg ble! Så nå forstår jeg at dama mi kåmmer til å knulle andre menn restem av vårt forrhold! Men jeg liker faktisk tanken! Jeg får se på når det er greit for elskeren hennes. Den eneste seksuelle aktiviteten min er å SLIKKE FITTA HENNES REIN etter at elskerene hennes er ferdig med henne! men jeg begynner også å like snaken av det også. Nå er jeg skikkelig cuckold. JEg kåmmer hjemm fra jobb og hun putter på meg buret og jeg må lage middag. Hur får meg til å med til å gå naken rundt i huset når hun har jentekveld og stiller meg opp å alle kan le av meg. Hun får meg til å bestille en stripper med stor kuk, og lar meg stå i et hjørne og se på! Pengene jeg tjenertar hun før jeg får brukt noe og bruker selv. Hun har f.eks reist til Jamaica for å knulle 3 negrr hun møtte på internett 6 ganger de siste 2 årene. Vist det er lite penger igjen fårjeg leve på tunfisk en måned for åfå råd til skoene hun har lyst på! Nå er vi enigeom at hun skal prøve å få et svart barm. For genene mine kan ikkje bli bært videre! Hun mener at ingen menn med kuk under 14 cm skulle fåt sex, san at man hadde fårr større kuker i fremmtiden! Nå har det gått 3 år uten sex på meg og jeg liker det! Jeg har begynt å like smaken av neger sprm fa fitten hennes også! Er dette bare sprøtt eller? Noen andre der ute som har det san? Si det dere mener, men jeg mener også at folk skal få ha de fantasiene dei liker selv! p.s dama mi knuller en fra treningen nå, så jeg skal snart inn å slikke den svette fitta hennes rein for sperm! NAMM! Hvorfor skriver du påtatt innvandrer-dyslektisk språk her? Patetisk barnslig.
AnonymBruker Skrevet 7. september 2010 #12 Skrevet 7. september 2010 Til Cuckold gjest: Jeg knuller gjerne dama di foran deg så du kan drikker spermet mitt fra fitta hennes. Jeg har erfaring med andre par som gjør det samme, og jeg synes det er utrolig spennende... Ja, det er vel både sunt og mye billigere enn kaffe?
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå