AnonymBruker Skrevet 6. september 2010 #1 Skrevet 6. september 2010 skal snart på all inclusive tur for første gang, men er litt usikker på dette med skikk og bruk... Jeg regner med at det er enkelt å skjønne hva som er inkludert og hva som må betales av mat og drikke? Men hvordan er det feks med tipsing? Jeg er jo vant med å tipse litt (runde oppover littegranne) men hvordan blir det når man ikke betaler for maten der og da?
Snop Skrevet 10. september 2010 #2 Skrevet 10. september 2010 skal snart på all inclusive tur for første gang, men er litt usikker på dette med skikk og bruk... Jeg regner med at det er enkelt å skjønne hva som er inkludert og hva som må betales av mat og drikke? Men hvordan er det feks med tipsing? Jeg er jo vant med å tipse litt (runde oppover littegranne) men hvordan blir det når man ikke betaler for maten der og da? Jeg var nettopp på all inclusive-hotell og der tipset man i hvert fall ikke, man betalte jo tross alt ikke. Kan hende jeg bare misforstod dette prinsippet, men jeg så i hvert fall ingen andre finne fram en eneste euro
Anglofil Skrevet 10. september 2010 #3 Skrevet 10. september 2010 Jeg bodde på all inclusive-hotell i tre uker i juni, og da hadde vi ikke med oss penger overhodet da vi beveget oss rundt på hotellområdet. Observér litt hva de andre gjør, men på det hotellet vi bodde på var ikke det vanlig. Hotellet hadde i tillegg til restauranten tre ulike restauranter å velge mellom. Det var ikke vanlig å tipse, foruten at de hadde en tipsekasse som vi la litt i da vi reiste. Mvh Yvonne
Virreliten Skrevet 10. september 2010 #4 Skrevet 10. september 2010 Det ene 10-stjerners (!) hotellet jeg var på hadde ansatte med diiiiger button på brystet som erklærte at tipsing var forbudt.
AnonymBruker Skrevet 11. september 2010 #5 Skrevet 11. september 2010 10 stjerner!! Jøss! Hva heter det???
Pimp Skrevet 11. september 2010 #6 Skrevet 11. september 2010 abonnerer på dette her. Skal på allinclusive også. Men stemmer det at man ikke trenger å betale i pool-baren også??
Virreliten Skrevet 11. september 2010 #7 Skrevet 11. september 2010 Neida, ikke 10 stjerner. Sa det bare for å illustrere at jammen er det forskjell på 5-stjernes også. Dette var aldeles utmerket på alle måter, og heter Sandals. Langt til Jamaica, men verdt det.
Anglofil Skrevet 11. september 2010 #8 Skrevet 11. september 2010 (endret) abonnerer på dette her. Skal på allinclusive også. Men stemmer det at man ikke trenger å betale i pool-baren også?? Alt var inkludert på det femstjerneshotellet vi bodde på. Som en over her så bodde vi på et veldig flott hotell, og der var absolutt alt inkludert. Det var alt fra egen café hvor is og kaker var inkludert, til flere barer (en strandbar, en pool-bar og en bar som var åpen hele døgnet ved resepsjonen) hvor alt av alkohol, drikkevarer, mat osv var inkludert. Følte oss som konger der vi lå på stranda og fikk servert paraplydrinker. Mvh Yvonne Endret 11. september 2010 av Yvonne
Pimp Skrevet 11. september 2010 #9 Skrevet 11. september 2010 Alt var inkludert på det femstjerneshotellet vi bodde på. Som en over her så bodde vi på et veldig flott hotell, og der var absolutt alt inkludert. Det var alt fra egen café hvor is og kaker var inkludert, til flere barer (en strandbar, en pool-bar og en bar som var åpen hele døgnet ved resepsjonen) hvor alt av alkohol, drikkevarer, mat osv var inkludert. Følte oss som konger der vi lå på stranda og fikk servert paraplydrinker. Mvh Yvonne takk, jeg får bare ringe ving og spørre da:) ble så nysgjerrig:) og hotellet er Sun Garden 4 stjerner, tror jeg
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå