Gelica Skrevet 6. september 2010 #1 Skrevet 6. september 2010 Jeg har så lyst til å høstpynte inne og ute lurer derfor på om noen har ideer og gjerne bilder som kan gi meg litt tips og inspirasjon til dette.
Gjest Stapler Skrevet 6. september 2010 #2 Skrevet 6. september 2010 Jeg var på besøk hos noen som hadde pyntet med oransje servietter og en oransj(e) blomsterbukett på bordet! Det så veldig høstlig ut. Ellers har jeg lyng selv, men den står ute.
MonThe Skrevet 10. september 2010 #3 Skrevet 10. september 2010 Masse telys og fine lysestaker, mye puter og varme pledd gir meg høstfølelsen! Men noen spesiell høstpynt er det vel kanskje ikke.. :gjeiper:
SusanneGullet Skrevet 13. september 2010 #5 Skrevet 13. september 2010 http://susanneinterior.blogspot.com/2010/09/nydelig-hst-dekorasjon-fra-naturen.html Du kan se på bloggen min
Gelica Skrevet 15. september 2010 Forfatter #6 Skrevet 15. september 2010 http://susanneinterior.blogspot.com/2010/09/nydelig-hst-dekorasjon-fra-naturen.html Du kan se på bloggen min Utrolig koselig og fint :-)
kamela Skrevet 15. september 2010 #7 Skrevet 15. september 2010 Nille pleier å ha en del pynt tilpasset årstiden, rimelig og greit!
Fru.S Skrevet 18. september 2010 #8 Skrevet 18. september 2010 Endelig fått lønn igjen. Idag skal jeg ut og kjøpe lyng til å ha ved inngangsdøra og på verandaen. Samt at jeg skal få erstattet de lyktene som gikk tapt i snøkaoset i vinter. Så at blomsterbutikken her ute hadde noen gresskar og. Det blir veldig fint sammen. Inne så har jeg hengt opp høstgardinene mine. De er mørk lilla/burgunder. Samme farge går igjen i lys og servietter. Er ikke glad i de typiske høstfargene inne. Som alltid går lilla igjen. Det viktigste for meg om høsten er stearinlys. Flust av dem.
fionel Skrevet 4. oktober 2010 #9 Skrevet 4. oktober 2010 Jeg har et lite messingfat med store durukongler og røde tørkede blader Også har jeg masse sterinlys og telys overalt. har også hengt opp de brune gardinene mine, og kjøpt inn søte høstservietter. Har tatt vekk alt "sommerlig"
SummerJoy Skrevet 4. oktober 2010 #10 Skrevet 4. oktober 2010 (endret) Store glass-stormlykter med kubbelys og noe grønt oppi er fint syns jeg. Gjerne noen rognebær også... Kongler er også veldig fint å pynte med på denne tiden, og mose. Syns slettvoll er flink på høstpynt. Du kan jo titte i den nye høstkatalogen derfra og se om du får noen ideer. Eksempel: Min lenke Endret 4. oktober 2010 av SummerJoy
Fluffe Skrevet 4. oktober 2010 #11 Skrevet 4. oktober 2010 Som noen nevnte er det masse fint på Nille og de fleste butikkene er veldig flinke til å vise hvordan man kan pynte med det.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå