Magenta Skrevet 6. september 2010 #1 Skrevet 6. september 2010 Har en vest fra H&M, fra den avd hvor det er litt penere klær, hvis dere skjønner. Jeg har prøvd å finne bilde eller link, men finner ikke så får heller prøve å forklare hvordan den ser ut. Den er svart, lyst for inni, trykkknapper, og et bånd i livet som et belte. Den er så lang at jeg egentlig kunne gått med den med kun BH under. Den er såpass stor i modellen at den ser rar ut hvis jeg går med den åpen (men når den er lukket er den ganske tettsittende). Jeg føler at uansett hva jeg har til den ser det ut som jeg går i uniform.. Jeg synes den er så fin, men den henger bare i skapet. Håper noen har noen gode tips
Magenta Skrevet 6. september 2010 Forfatter #2 Skrevet 6. september 2010 Jeg glemte å si at jeg tenker mest på et party-antrekk, ikke til hverdags.
Gjest Tigress Skrevet 7. september 2010 #3 Skrevet 7. september 2010 Bruk han til blyantskjørt eller dressbukse og klask på med smykker som du ville til ein lekker kjole. Skyhøge hælar såklart. Har du langt hår vil det sjå mjukare ut om det heng laust, for dei fleste uniformsreglement krev at kvinner skal setje opp langt hår.
Magenta Skrevet 8. september 2010 Forfatter #4 Skrevet 8. september 2010 Tusen takk for svar:) Men som jeg sa, det er uniformlook jeg IKKE vil ha, noe det garantert blir med dressbukse eller blyantskjørt... Noen andre forslag??
AnonymBruker Skrevet 8. september 2010 #5 Skrevet 8. september 2010 Jeg bruker vest til kjole faktisk. Har en svart, pen vest i ganske kort modell. Brukte den sist oppå en feminim hverdagskjole med korte ermer. Litt vanskelig å forklare:p
Gjest Tigress Skrevet 8. september 2010 #6 Skrevet 8. september 2010 Hmm, eg trur ikkje vi er samde om kva uniformslook er, for vest og bukse, utan skjorte og utan jakke kan då vitterleg ikkje bli uniformslook. Kva type uniform er det du tenkjer på? Eller er det eigentleg den klassiske looken du ikkje vil ha? (Det er fullt mogleg at eg berre er litt prega av å bu saman med ein som gjekk i uniform før)
Magenta Skrevet 8. september 2010 Forfatter #7 Skrevet 8. september 2010 Nei vi har sikkert ulikt syn på uniform. Men kanskje du har rett når med at det ikke er den klassiske stilen jeg vil ha (ikke på fest). Jeg vil ikke se ut som en kelner liksom.. Men når du sier uten skjorte, tenker du da kun vesten da? Som en topp i seg selv? *gå å prøve*
Gjest Tigress Skrevet 8. september 2010 #8 Skrevet 8. september 2010 (endret) Utan skjorte, ja, det var du som skreiv at du kunne bruke vesten aleine. Så eg tenkjer noko slikt som dette: Azzaro-vest Og med fare for å vere veldig arrogant: dette er ikkje uniformsstil, altså, viss det er dette du meiner er uniform så må du rett og slett tenkje nytt om uniform! :-) Brukar du tung augesminke og har håret laust, så mjukar du opp det strikse her. Høge hælar er eit must. Endret 8. september 2010 av Tigress
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå