Gjest jeansgutt21 Skrevet 16. september 2010 #41 Skrevet 16. september 2010 Det er bare å spørre:) hehe.. Han klarer en god del, ja.. Og har ingen problemer med å bli tent på meg:) Ikke for å være frempå, men jeg ser ikke så verst ut heller.. Har flere ganger fått tilbud om å være modell.. Men om sexen; Han bruker nok litt legre tid på å hente seg inn igjen enn f.eks. du vil gjøre, men det går greit, da får han god tid til meg også;)hehe.. virker som han liker det jeg gjør med han og fikk bra orgasmer av det, han syns jeg var veldig flink til å suge! han ble nok litt sliten, men det var jeg faktisk også..Men det funker veldig bra for begge.. Liker at han ikke stresser det, og er selvsikker! Kult, hørtes digg ut as:) Opplevde faktisk noe av det samme du i går jeg. Blei sjekka opp av ei milf i går jeg da:) Har dame, men vi har ganske åpent opplegg når det kommer til sex, derfor blei jeg med på notene med engang og blei ganske så sjelven da jeg blei sjekka opp av mammaen til bestekameraten min, hun er dritfin og har vært kåt på henne lenge selv om hun er 45 år. Hun er sånn supertrent og har en sexy stram og fin kropp og kjempelangt sexy hår:) Jeg blei superkåt og fikk en behandling som jeg aldri trodde var mulig:) Herreguud som hun ga meg orgasmer, det gikk for meg om og om igjen, hele kvelden og natta i går:) Jeg ble kjmpestolt av at jeg også klarte å gi henne orgasmer som fikk ho til å stønne høyt:)
AnonymBruker Skrevet 16. september 2010 #42 Skrevet 16. september 2010 Kult, hørtes digg ut as:) Opplevde faktisk noe av det samme du i går jeg. Blei sjekka opp av ei milf i går jeg da:) Har dame, men vi har ganske åpent opplegg når det kommer til sex, derfor blei jeg med på notene med engang og blei ganske så sjelven da jeg blei sjekka opp av mammaen til bestekameraten min, hun er dritfin og har vært kåt på henne lenge selv om hun er 45 år. Hun er sånn supertrent og har en sexy stram og fin kropp og kjempelangt sexy hår:) Jeg blei superkåt og fikk en behandling som jeg aldri trodde var mulig:) Herreguud som hun ga meg orgasmer, det gikk for meg om og om igjen, hele kvelden og natta i går:) Jeg ble kjmpestolt av at jeg også klarte å gi henne orgasmer som fikk ho til å stønne høyt:) Så utrolig kult! Ikke bare meg som liker sånt,da hehe.. For det hørtes ut som du også likte dette! Leste et sted at stor aldersforskjell gir den beste sexen! Og det er jeg veldig enig i etter å ha prøvd det (flere ganger) nå! Det tilfører liksom en ekstra spenning, og jeg tørr og slippe meg enda mere løs med han..Jeg digger det skikkelig mye, og blir ekstremt kåt av det! kanskje siden det er litt "ulovlig" og ikke helt akseptert.. Jeg har også kjempe langt hår som min gamle elsker er helt opphengt i! Jeg lar det henge løst når vi har har sex, han tenner ekstra mye på det! Når jeg blir eldre tror jeg at jeg vil ha sex med en som er yngere! Må prøves begge veier;) TS ))
SusanneGullet Skrevet 16. september 2010 #43 Skrevet 16. september 2010 Eldre menn er best Liker best menn i 30-40 års alderen Det er hot det :rødme:
AnonymBruker Skrevet 16. september 2010 #44 Skrevet 16. september 2010 Eldre menn er best Liker best menn i 30-40 års alderen Det er hot det :rødme: Tror dette er mer vanlig enn mange tror! Virker som veldig mange ser på det som ekkelt! Men det er bare fordi de ikke har prøvd hvor digg det er... HAA;)
Gjest jeansgutt21 Skrevet 16. september 2010 #45 Skrevet 16. september 2010 Så utrolig kult! Ikke bare meg som liker sånt,da hehe.. For det hørtes ut som du også likte dette! Leste et sted at stor aldersforskjell gir den beste sexen! Og det er jeg veldig enig i etter å ha prøvd det (flere ganger) nå! Det tilfører liksom en ekstra spenning, og jeg tørr og slippe meg enda mere løs med han..Jeg digger det skikkelig mye, og blir ekstremt kåt av det! kanskje siden det er litt "ulovlig" og ikke helt akseptert.. Jeg har også kjempe langt hår som min gamle elsker er helt opphengt i! Jeg lar det henge løst når vi har har sex, han tenner ekstra mye på det! Når jeg blir eldre tror jeg at jeg vil ha sex med en som er yngere! Må prøves begge veier;) TS )) Det er nok ikke bare deg som liker aldersforskjell, nei! hehe. Har likt og syns at eldre damer er kjempesexy og virker tiltrekkende på meg. Hun har alltid fått hjerte til å hoppe ekstra, når jeg har merka at hun har snakket til meg og jeg har merka at hun åpenlyst har flørtet med meg. Det er allikevel første gang jeg har prøvd det ut der det har vært stor aldersforskjell, men er sef dødsnervøs at kameraten min skal oppdage det da! hehe. Det er nok ikke første og siste gang vi har gjort dette, har snakket med henne etterpå og hun er kjempekeen på mer, jeg sier ivertfall ikke nei... hihi. Tror garantert hun ga meg den beste sexen ever, hun kjente lissom alle "knepa" og var samtidig umettlig kåt:) hehe.
AnonymBruker Skrevet 17. september 2010 #46 Skrevet 17. september 2010 Det er nok ikke bare deg som liker aldersforskjell, nei! hehe. Har likt og syns at eldre damer er kjempesexy og virker tiltrekkende på meg. Hun har alltid fått hjerte til å hoppe ekstra, når jeg har merka at hun har snakket til meg og jeg har merka at hun åpenlyst har flørtet med meg. Det er allikevel første gang jeg har prøvd det ut der det har vært stor aldersforskjell, men er sef dødsnervøs at kameraten min skal oppdage det da! hehe. Det er nok ikke første og siste gang vi har gjort dette, har snakket med henne etterpå og hun er kjempekeen på mer, jeg sier ivertfall ikke nei... hihi. Tror garantert hun ga meg den beste sexen ever, hun kjente lissom alle "knepa" og var samtidig umettlig kåt:) hehe. Da går vi begge en digg og spennende høst i møte! Høres ut som dere har en veldig god kjemi og har det veldig digg sammen...Drit kult! Får håpe kompisen din ikke merker noe, sikkert ikke så kult for han, hvis han får vite om det...Men det går nok greit, voksne folk er som regel til å stole på! Jeg syns det er litt ekstra spennende når ingen vet om det... Vi har bestillt oss en ferie sammen i vinter og skal reise 3 uker til Thailand sammen! Jeg har reist dit mange ganger, han har aldri vært der.. Gleder meg sykt mye til å bo på luksus hotell med han i 3 uker!!!! Jeg skal gi han en ferie han sent vil glemme!
Gjest jeansgutt21 Skrevet 20. september 2010 #47 Skrevet 20. september 2010 Da går vi begge en digg og spennende høst i møte! Høres ut som dere har en veldig god kjemi og har det veldig digg sammen...Drit kult! Får håpe kompisen din ikke merker noe, sikkert ikke så kult for han, hvis han får vite om det...Men det går nok greit, voksne folk er som regel til å stole på! Jeg syns det er litt ekstra spennende når ingen vet om det... Vi har bestillt oss en ferie sammen i vinter og skal reise 3 uker til Thailand sammen! Jeg har reist dit mange ganger, han har aldri vært der.. Gleder meg sykt mye til å bo på luksus hotell med han i 3 uker!!!! Jeg skal gi han en ferie han sent vil glemme! Ja, det tror jeg garantert:) Har kjempegod kjemi og har det dritdigg sammen ja. Hun er singel og når kompisen min var på tur i helga, var vi var sammen hele helga. Trodde jeg skulle ha tørna gal jeg, etter å ha hatt nesten konstant orgasme hele helga:) Hun vet akkurat hva hun må gjøre for å få meg til de store høyder, om og om igjen! Denne ville sexopplevelsen med hun milf`en gjør meg helt sexgal og får ikke nok av henne:) hehe. Litt nervøs for at kompisen min skal oppdage det, men hun har sagt at ingen får vite det, ikke hennes sønn ivertfall, toler på det jeg da:) Tror dette er greia for meg jeg, hun vet akkurat hva hun skal gjøre med meg for at jeg skal eksplodere av de jordskjelv rystende orgasmene hun gir meg, blir en superdigg høst for meg ihvertfall:) Kult at du reiser til Thailand da, blir sikkert en superdigg reise for dere der der har all tiden sammen da:) Ingen som vet noe om dere enda da?
AnonymBruker Skrevet 20. september 2010 #48 Skrevet 20. september 2010 Ja, det tror jeg garantert:) Har kjempegod kjemi og har det dritdigg sammen ja. Hun er singel og når kompisen min var på tur i helga, var vi var sammen hele helga. Trodde jeg skulle ha tørna gal jeg, etter å ha hatt nesten konstant orgasme hele helga:) Hun vet akkurat hva hun må gjøre for å få meg til de store høyder, om og om igjen! Denne ville sexopplevelsen med hun milf`en gjør meg helt sexgal og får ikke nok av henne:) hehe. Litt nervøs for at kompisen min skal oppdage det, men hun har sagt at ingen får vite det, ikke hennes sønn ivertfall, toler på det jeg da:) Tror dette er greia for meg jeg, hun vet akkurat hva hun skal gjøre med meg for at jeg skal eksplodere av de jordskjelv rystende orgasmene hun gir meg, blir en superdigg høst for meg ihvertfall:) Kult at du reiser til Thailand da, blir sikkert en superdigg reise for dere der der har all tiden sammen da:) Ingen som vet noe om dere enda da? Nei, ingen vet om oss enda.. Vil ha det sånn foreløpig, hvertfall.. Men må kanskje informere familien da vi reiser over jul og nyttår.. Det blir litt kjipt å fortelle muttern og fattern, særlig fattern! at jeg har sex med en som er eldre enn dem! kan bli interessant..var hos han i helgen igjen, da vi hadde holdt på en god stund, og jeg var veldig opphisset, fikk jeg en helt sykt god orgasme, bedre enn alt annet jeg har opplevd, ble helt satt ut av det! Tror det var god stimulanse av g punkt og klitoris samtidig som gjorde det, tror jeg fikk begge de orgasmene samtidig eller noe? Går det ann? Det var hvertfall helt rått! Det skjedde mens han tok meg på kjøkkenbenken, han sto på gulvet(han er 190 ca) mens jeg lå på benken mot han med bena oppå skuldrene hans, og han pulte meg ganske hardt mens han stimulerte klitten samtidig.. Hva den mannen kan... Hva er det diggeste milf`en har gjordt med deg?
Gjest jeansgutt21 Skrevet 21. september 2010 #50 Skrevet 21. september 2010 Helledussen som dere drømmer. Ingen drømmer for meg iallefall, dette er en opplevelse jeg som er real og som jeg ikke kan klare meg foruten!
Gjest jeansgutt21 Skrevet 21. september 2010 #51 Skrevet 21. september 2010 Nei, ingen vet om oss enda.. Vil ha det sånn foreløpig, hvertfall.. Men må kanskje informere familien da vi reiser over jul og nyttår.. Det blir litt kjipt å fortelle muttern og fattern, særlig fattern! at jeg har sex med en som er eldre enn dem! kan bli interessant..var hos han i helgen igjen, da vi hadde holdt på en god stund, og jeg var veldig opphisset, fikk jeg en helt sykt god orgasme, bedre enn alt annet jeg har opplevd, ble helt satt ut av det! Tror det var god stimulanse av g punkt og klitoris samtidig som gjorde det, tror jeg fikk begge de orgasmene samtidig eller noe? Går det ann? Det var hvertfall helt rått! Det skjedde mens han tok meg på kjøkkenbenken, han sto på gulvet(han er 190 ca) mens jeg lå på benken mot han med bena oppå skuldrene hans, og han pulte meg ganske hardt mens han stimulerte klitten samtidig.. Hva den mannen kan... Hva er det diggeste milf`en har gjordt med deg? Blir litt rart ja, å fortelle dem det tror jeg også da. Men du er jo 27 å kan jo bestemme selv, men skjønner godt hva du mener da. Har du tanker om å fortelle det da? Tror jeg garantert ikke tør å fortelle det nå ivertfall! Digger også sykt spenningen av at ingen vet og at det er litt "ulovelig" lissom:) Hørtes ut som du fikk en superdigg orgasme av det han gjorde med deg. hørtes nesten ut som at du fikk begge orgasmene samtidig, vet ikke helt hvordan det funker for damer, men høres superdigg ut as:) Har selv opplevd det når jeg har blitt sugd, runket samtidig som jeg har hatt en vibrerende butplugg i rumpa. Da går det så sykt vilt for meg at jeg føler at hele kroppen oppslukes av orgasmen:) Føles som at det går for meg på vanlig måte og i rumpa samtidig! Når det skjer er det så sykt intenst og godt, at jeg har besvimt av orgasmen:) Det diggeste milf`en gjorde med meg, var i helga. Da blei jeg både grundig sugd, runket og vibratoren hennes i rumpa mi og pult av henne med strap on. Litt forskjellige ting av de variantene gjennom hele helga og fysøren som jeg kosa meg, det gjorde hun også Toppen av nytelse kom når hun runka meg mens jeg lå på ryggen på stuebordet og hun samtidig pult meg med strap on:) Jeg holdt på å tørne gal av nytelse, for hun stoppet mange ganger rett før det gikk for meg, jeg holdt på å daue av nytelse. Når hun hadde erta meg lenge, pulte hun meg hardt til jeg ristet og spente kroppen i bue, helt stiv som en pinne å stønna som en gal. Alt svartnet i et gnistregn før jeg blei svart, kom til meg selv av at hun jokket i rolig tempo og at det fortsatt var like godt. Det gikk ikke lenge før det gikk for meg på nytt, var helt umettelig av hennes behandling:) Helt hekta jeg nå hihi.
AnonymBruker Skrevet 22. september 2010 #52 Skrevet 22. september 2010 Blir litt rart ja, å fortelle dem det tror jeg også da. Men du er jo 27 å kan jo bestemme selv, men skjønner godt hva du mener da. Har du tanker om å fortelle det da? Tror jeg garantert ikke tør å fortelle det nå ivertfall! Digger også sykt spenningen av at ingen vet og at det er litt "ulovelig" lissom:) Hørtes ut som du fikk en superdigg orgasme av det han gjorde med deg. hørtes nesten ut som at du fikk begge orgasmene samtidig, vet ikke helt hvordan det funker for damer, men høres superdigg ut as:) Har selv opplevd det når jeg har blitt sugd, runket samtidig som jeg har hatt en vibrerende butplugg i rumpa. Da går det så sykt vilt for meg at jeg føler at hele kroppen oppslukes av orgasmen:) Føles som at det går for meg på vanlig måte og i rumpa samtidig! Når det skjer er det så sykt intenst og godt, at jeg har besvimt av orgasmen:) Det diggeste milf`en gjorde med meg, var i helga. Da blei jeg både grundig sugd, runket og vibratoren hennes i rumpa mi og pult av henne med strap on. Litt forskjellige ting av de variantene gjennom hele helga og fysøren som jeg kosa meg, det gjorde hun også Toppen av nytelse kom når hun runka meg mens jeg lå på ryggen på stuebordet og hun samtidig pult meg med strap on:) Jeg holdt på å tørne gal av nytelse, for hun stoppet mange ganger rett før det gikk for meg, jeg holdt på å daue av nytelse. Når hun hadde erta meg lenge, pulte hun meg hardt til jeg ristet og spente kroppen i bue, helt stiv som en pinne å stønna som en gal. Alt svartnet i et gnistregn før jeg blei svart, kom til meg selv av at hun jokket i rolig tempo og at det fortsatt var like godt. Det gikk ikke lenge før det gikk for meg på nytt, var helt umettelig av hennes behandling:) Helt hekta jeg nå hihi. Det høres helt sykt heftig ut! Det er så kult når man finner personer man passer så bra sammen med, som liker det samme som deg selv, og man likevel kan utforske sammen og finne nye ting man ikke visste at man likte så godt! Tror nok kjemien spiller en god rolle på hvor mye man får ut av det.. Og at man blir mer åpen for å nyte det fullt ut! Vet ikke helt om jeg vil si det til familien, kan jo bare si jeg reiser med venner eller no.. Tror jeg kommer til å holde på hemmeligheten, og spenningen det gir..
Elanio Skrevet 22. september 2010 #53 Skrevet 22. september 2010 Jeg er en jente på 27 år, som blir tiltrukket av menn som er eldre enn meg, tenker på menn på 50-65 år.. Har ikke noen sexuell erfaring med dem enda, bare gutter på min alder.. Lurer på hva dere menn (over 50) tenker om det å ha sex evnt. forhold med ensom er såppas mye yngere.. Er en helt normal, og ganske så attraktiv jente.. Hei. Har ikke lest gjennom tråden så kanskje noen har ytret litt av det samme, men jeg er 51 år og føler meg egentlig ikke noe eldre nå enn da jeg var i 20-årene. Vil vel anta at de fleste menn på min alder har sans for yngre kvinner selv om etterhvert som jeg har blitt eldre har jeg vel vært, og er mest interessert i kvinner på egen alder, men et seksuelt, eventuelt noe mer, forhold til en yngre kvinne er en spennende tanke. Det er vel ikke så veldig mange yngre kvinner som føler seg tilfrukket av "gamlinger", men for ei ukes tid siden var det ei tenåringsjente som smilte til meg "på den måten". Det blir vel litt sånn skjebnens ironi, hun tør ikke ringe meg, og jeg synes det ville være galt å kontakte henne.
Gjest jeansgutt21 Skrevet 23. september 2010 #54 Skrevet 23. september 2010 Det høres helt sykt heftig ut! Det er så kult når man finner personer man passer så bra sammen med, som liker det samme som deg selv, og man likevel kan utforske sammen og finne nye ting man ikke visste at man likte så godt! Tror nok kjemien spiller en god rolle på hvor mye man får ut av det.. Og at man blir mer åpen for å nyte det fullt ut! Vet ikke helt om jeg vil si det til familien, kan jo bare si jeg reiser med venner eller no.. Tror jeg kommer til å holde på hemmeligheten, og spenningen det gir.. Fysøren så sykt heftig det var, det var bare en så sinnsykt digg og en helt sykt vill opplevelse jeg hadde:) Kjemien er bare helt perfekt å vi liker og tenner på de samme tingene:) For første gang har jeg fått ei som i tillegg er ei milf, men som også liker å domminere unge gutter og gi dem orgasmer:) Liker det godt jeg, som jeg også skal få oppleve igjen i dag, på vei til henne rett fra forelesning nå Kult at kjemien passer så fint og vi kommer til ikke å slutte med dette her nei:) Har masse vi må utforske å få testa ut ja! Hva er den heftigste opplevelsen du har hatt med han mannen da?
AnonymBruker Skrevet 24. september 2010 #55 Skrevet 24. september 2010 Jeg vil ikke kalle en mann på 30 år for eldremenn, men det er meg da. Ja takk til erfarne og moden menn en ungutt med dårlig selvtilitt.
AnonymBruker Skrevet 25. september 2010 #56 Skrevet 25. september 2010 Jeg vil ikke kalle en mann på 30 år for eldremenn, men det er meg da. Ja takk til erfarne og moden menn en ungutt med dårlig selvtilitt. Mannen jeg snakker om er ikke 30.. han er 65.. Hvis det var det du mente..? Enig i at en mann på 30 ikke er gammel.. ikke i det hele tatt! TS
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå