AnonymBruker Skrevet 7. september 2010 #21 Skrevet 7. september 2010 Jeg er ca 40 og tives meg best sammen med kvinner en del yngre enn meg og har stort sett altid vært sammen med jenter/kvinner som har vært yngre enn meg. jeg finner kvinner i din alder og 5-6 år oppover mest tiltrekkende for meg. kvinner yngre enn det virker ikke nødvendigvis umodne, men de er ikke helt ferdige med å være ungdom. Du er en dame, men en ung dame og i din aldersgruppe finner jeg en kombinasjon av modenhet, ungdommelighet, ambisjon, sexy utstråling og utforskertrang som treffer meg veldig. Kvinner som er nærmere min egen alder og gjevnaldrende opplever jeg at lever mer satte liv. Jeg har ikke noe negativt å si om de, men de tenner skjeldent noe i meg. Om jeg vil se på jenter i 27-33 års alderen på samme måte når jeg blir 50-60 tør jeg ikke si, men jeg tror at avstanden hadde blitt for stor da. Jeg tror jeg vil ha utviklet meg for langt i livet til at den ungdommeligheten som er tiltrekkende nå vil matche meg like godt da. Takk for fint svar! Ikke lett å vite hvordan det blir så langt frem i tid.. Det med å like menn som er eldre er nytt for meg faktisk.. begynte bare plutselig å tenne på det for ca. ett år siden.. hvorfor vet jeg egentlig ikke..?
AnonymBruker Skrevet 7. september 2010 #22 Skrevet 7. september 2010 Jeg er en jente på 27 år, som blir tiltrukket av menn som er eldre enn meg, tenker på menn på 50-65 år.. Har ikke noen sexuell erfaring med dem enda, bare gutter på min alder.. Lurer på hva dere menn (over 50) tenker om det å ha sex evnt. forhold med ensom er såppas mye yngere.. Er en helt normal, og ganske så attraktiv jente.. Mange av mennene i denne alderen får jo sviktende potens, rynker, dvaske mager og utrente kropper, hengebryst og rynkete, senete peniser og mange er skallede eller får viker og flekker med hårløse steder. Ekkelt er det med gule tenner... Men noen ekstremt få kjekke finnes jo!
AnonymBruker Skrevet 8. september 2010 #23 Skrevet 8. september 2010 Mange av mennene i denne alderen får jo sviktende potens, rynker, dvaske mager og utrente kropper, hengebryst og rynkete, senete peniser og mange er skallede eller får viker og flekker med hårløse steder. Ekkelt er det med gule tenner... Men noen ekstremt få kjekke finnes jo! Vel, mange blir kanskje sånn, om man ikke har tatt vare på seg selv gjennom årenes løp.. men langt i fra alle! Og det kommer jo også ann på Øye som ser.. Mannen jeg prater om her er langt i fra sånn.. Han har riktig nok noen rynker...men ikke veldig mye, syntes han er fin med dem, jeg.. og han er en kjempe bra kar, som er kjempe årleit å prate med.. Vi har en helt sinnsykt god kjemi og vi forstår hverandre så utrolig godt.. Ikke ofte man møter noen her i livet hvor kjemien er på ett sånt plan, for å si det sånn.. Men selfølgelig, smak og behag.. Det er vel jeg som er noe unormal her.. TS
Gjest jeansgutt21 Skrevet 8. september 2010 #24 Skrevet 8. september 2010 Takk Jeansgutt21;) Nå må jeg tørre å prøve, siden jeg har lovet deg det.. hehe.. Kult, håper du koser deg masse i kveld da:)
AnonymBruker Skrevet 9. september 2010 #25 Skrevet 9. september 2010 Tenkte på at du forteller om du fikk han på kroken og om sexen funket bra:) Er du spent på å høre hvordan det gikk?
Gjest jeansgutt21 Skrevet 9. september 2010 #26 Skrevet 9. september 2010 Er du spent på å høre hvordan det gikk? Klart jeg er:) Spent på om du fikk deg en digg opplevelse i natt, eller om det ble nedtur!? Eller han kanskje ikke ville heller, når det kom til stykket? hehe.
AnonymBruker Skrevet 9. september 2010 #27 Skrevet 9. september 2010 Klart jeg er:) Spent på om du fikk deg en digg opplevelse i natt, eller om det ble nedtur!? Eller han kanskje ikke ville heller, når det kom til stykket? hehe. Det gikk som jeg ville! Han ville han! Vi kjenner jo hverandre godt fra før, og har veldig bra kjemi og kommunikasjon.. så det gikk veldig bra også på det området.. Han var kjempe god mot meg;) Absolutt ingen nedtur det! Ting funket som det skulle for å si det sånn..
AnonymBruker Skrevet 9. september 2010 #28 Skrevet 9. september 2010 Det gikk som jeg ville! Han ville han! Vi kjenner jo hverandre godt fra før, og har veldig bra kjemi og kommunikasjon.. så det gikk veldig bra også på det området.. Han var kjempe god mot meg;) Absolutt ingen nedtur det! Ting funket som det skulle for å si det sånn.. Eller tenkte du detalljert?
Gjest jeansgutt21 Skrevet 9. september 2010 #29 Skrevet 9. september 2010 Det gikk som jeg ville! Han ville han! Vi kjenner jo hverandre godt fra før, og har veldig bra kjemi og kommunikasjon.. så det gikk veldig bra også på det området.. Han var kjempe god mot meg;) Absolutt ingen nedtur det! Ting funket som det skulle for å si det sånn.. Så kult da:) Hvordan var han i forhold til de beste guttene du har hatt på din egen alder da? Var han flink til å gi deg sterke orgasmer:) hehe.
AnonymBruker Skrevet 9. september 2010 #30 Skrevet 9. september 2010 Så kult da:) Hvordan var han i forhold til de beste guttene du har hatt på din egen alder da? Var han flink til å gi deg sterke orgasmer:) hehe. Han var kjempe flink, kanskje en av de beste jeg har hatt.. Det er et eller annet ved han som gjør meg helt gal! Har aldri følt det så sterkt med noen andre, som jeg gjør med han, faktisk... Jeg fikk mange og veldig gode orgasmer av han! Jeg får det ganske lett da, ettersom jeg er en smule sexfiksert.. hehe.. Og jeg i tillegg hadde veeeldig lyst på han! Han skal nok få mer, ganske snart! Tror han er en fornøyd mann idag, selv også!
Gjest jeansgutt21 Skrevet 10. september 2010 #31 Skrevet 10. september 2010 Han var kjempe flink, kanskje en av de beste jeg har hatt.. Det er et eller annet ved han som gjør meg helt gal! Har aldri følt det så sterkt med noen andre, som jeg gjør med han, faktisk... Jeg fikk mange og veldig gode orgasmer av han! Jeg får det ganske lett da, ettersom jeg er en smule sexfiksert.. hehe.. Og jeg i tillegg hadde veeeldig lyst på han! Han skal nok få mer, ganske snart! Tror han er en fornøyd mann idag, selv også! Så kult, digg for dere begge da:) Når han er viril og opp i åra, så vet han sikkert hvordan ei dame skal behandles skikkelig for at hun skal få det ekstra godt tenker jeg:) Er vel ganske så sexfiksert jeg også og vet å kose meg med digg sex, hjelper lissom på kreativiteten og trangen til å utforske nye ting:)
AnonymBruker Skrevet 10. september 2010 #32 Skrevet 10. september 2010 Er vel ganske så sexfiksert jeg også og vet å kose meg med digg sex, hjelper lissom på kreativiteten og trangen til å utforske nye ting:)
Gjest Gjest Skrevet 13. september 2010 #33 Skrevet 13. september 2010 Er 51 år. Tenner på jenter/damer på 27? Ja, selvsagt. Men er jo litt pysete da. Blir da nesten mistenkt for overgrep bare man spør om klokka, så man tør jo ikke ta noe initiativ. Men bare flørt i vei. De fleste ledige av oss er med på notene. (Sikkert de fleste gifte også, men det er da FY:)) Hadde med en jente på 28 på ferie i fjor, og det var herligste ferien min hittil. Så flyttet hun inn. Og smiler fortsatt pent til meg hver morgen. Jeg VET hvor heldig jeg er, og lufter gjerne hunden hennes når hun egentlig ikke har lyst ut i regnet. Vasker bilen hennes uten at hun spør osv. Tar da bare noen minutter daglig, og det er det verdt. Føler meg mye mer ung enn før også. Bare ta kontakt. Vi liker dere.
AnonymBruker Skrevet 13. september 2010 #34 Skrevet 13. september 2010 Det er fint å høre! Jeg fant jo det ut selv også, hvertfall at han jeg liker, liker meg.. Har det så utrolig fint sammen med han! er kjempe glad jeg turte å ta insiativet til å gå videre med han.. Tror nok også det er enklere hvis jenta tar kontakten i tillfeller der aldersforskjellen er såpas stor.. Skjønner at dere mennene kan syntes det er litt vanskelig pga. moralen og hva mange andre kan mene om det.. TS
Gjest jeansgutt21 Skrevet 14. september 2010 #35 Skrevet 14. september 2010 Det er fint å høre! Jeg fant jo det ut selv også, hvertfall at han jeg liker, liker meg.. Har det så utrolig fint sammen med han! er kjempe glad jeg turte å ta insiativet til å gå videre med han.. Tror nok også det er enklere hvis jenta tar kontakten i tillfeller der aldersforskjellen er såpas stor.. Skjønner at dere mennene kan syntes det er litt vanskelig pga. moralen og hva mange andre kan mene om det.. TS Så kult at du gjorde det, jeg tror nok han har skutt gullfuglen jeg da:) hehe. Håper du får det fint med han! Ser du på han som kjæreste emne, eller som en sexvenn som du har digg sex med?
AnonymBruker Skrevet 14. september 2010 #36 Skrevet 14. september 2010 Så kult at du gjorde det, jeg tror nok han har skutt gullfuglen jeg da:) hehe. Håper du får det fint med han! Ser du på han som kjæreste emne, eller som en sexvenn som du har digg sex med? Vi har i hvertfall veldig digg sex! Og har det kjempe koselig og gøy når vi er sammen også! Har kjent han i ca. 1 år, hvor vi har hatt mye kontakt og møttes flere ganger i uka (som venner..), så vi kjenner jo hverandre ganske godt fra før også.. Jeg er hvertfall kjempe glad i han.. Får se hvordan det blir, stresser ikke med å bli kjærester med en gang hvertfall! Han kan jo bli skremt av sånt.. he..he.. Jeg kan kanskje tenke meg å ha et forhold med han som ikke er helt A4.. At vi ikke bor sammen, og ikke har barn og sånt, men møtes ofte, drar på ferier og sånt.. Det gir det litt ekstra spenning når man møtes også Tror kanskje det kan være en grei løsning siden aldersforskjellen er så STOOR.. Men vi får se, nå nyter jeg det bare som det er;) Man skal aldri si aldri... TS
AnonymBruker Skrevet 14. september 2010 #37 Skrevet 14. september 2010 Jeg antar det er flott om folk finner sammen uansett aldersforskjell. På den annen side: jeg er midt i tredveåra og synes kvinner rundt 27 er alt for unge for meg, eller helst at jeg er for gammel for dem. Ofte tenker jeg at såpass unge kvinner overhodet ikke vil være interessert i så gamle menn som meg selv. Han lar seg ikke stoppe av slike begrensninger han typen din, tydeligvis.
AnonymBruker Skrevet 14. september 2010 #38 Skrevet 14. september 2010 Jeg antar det er flott om folk finner sammen uansett aldersforskjell. På den annen side: jeg er midt i tredveåra og synes kvinner rundt 27 er alt for unge for meg, eller helst at jeg er for gammel for dem. Ofte tenker jeg at såpass unge kvinner overhodet ikke vil være interessert i så gamle menn som meg selv. Han lar seg ikke stoppe av slike begrensninger han typen din, tydeligvis. Av erfaring vet jeg at det er mange unge jenter som vil være sammen med en på din alder, ( du er jo ikke akkurat gammel..) Men hvor seriøse de er, med tanke på et stabilt forhold vet jeg jo ikke.. Han jeg er med, tok jo ikke insiativet til det selv, nettop fordi jeg er så mye yngere.. men han var heller ikke vond å be, da.. Jeg vet at alderforskjellen er veldig stor, og mange syntes nok det er ekkelt, og at jeg kunne fått noe bedre som er ung og sexy, men det bryr meg ikke! Jeg digger han, og kjemien er helt unik mellom oss.. Ingen mann, og heller ikke kvinne har forstått meg som han gjør.. Han gjør meg alltid glad:)))) TS
Gjest jeansgutt21 Skrevet 14. september 2010 #39 Skrevet 14. september 2010 Vi har i hvertfall veldig digg sex! Og har det kjempe koselig og gøy når vi er sammen også! Har kjent han i ca. 1 år, hvor vi har hatt mye kontakt og møttes flere ganger i uka (som venner..), så vi kjenner jo hverandre ganske godt fra før også.. Jeg er hvertfall kjempe glad i han.. Får se hvordan det blir, stresser ikke med å bli kjærester med en gang hvertfall! Han kan jo bli skremt av sånt.. he..he.. Jeg kan kanskje tenke meg å ha et forhold med han som ikke er helt A4.. At vi ikke bor sammen, og ikke har barn og sånt, men møtes ofte, drar på ferier og sånt.. Det gir det litt ekstra spenning når man møtes også Tror kanskje det kan være en grei løsning siden aldersforskjellen er så STOOR.. Men vi får se, nå nyter jeg det bare som det er;) Man skal aldri si aldri... TS Så kult, han må da få supersterke orgasmer av å ha ei 27 år gammel jente til å vippe han over kanten, blir han så kåt at det går for han om og om igjen:) Nå spør jeg mye! hehe.
AnonymBruker Skrevet 14. september 2010 #40 Skrevet 14. september 2010 Så kult, han må da få supersterke orgasmer av å ha ei 27 år gammel jente til å vippe han over kanten, blir han så kåt at det går for han om og om igjen:) Nå spør jeg mye! hehe. Det er bare å spørre:) hehe.. Han klarer en god del, ja.. Og har ingen problemer med å bli tent på meg:) Ikke for å være frempå, men jeg ser ikke så verst ut heller.. Har flere ganger fått tilbud om å være modell.. Men om sexen; Han bruker nok litt legre tid på å hente seg inn igjen enn f.eks. du vil gjøre, men det går greit, da får han god tid til meg også;)hehe.. virker som han liker det jeg gjør med han og fikk bra orgasmer av det, han syns jeg var veldig flink til å suge! han ble nok litt sliten, men det var jeg faktisk også..Men det funker veldig bra for begge.. Liker at han ikke stresser det, og er selvsikker!
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå