Gå til innhold

Tenner på eldre menn...

Fremhevede innlegg

Skrevet

Jeg er en jente på 27 år, som blir tiltrukket av menn som er eldre enn meg, tenker på menn på 50-65 år.. Har ikke noen sexuell erfaring med dem enda, bare gutter på min alder.. Lurer på hva dere menn (over 50) tenker om det å ha sex evnt. forhold med ensom er såppas mye yngere.. Er en helt normal, og ganske så attraktiv jente..

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Ingen som vil dele noen tanker om det? TS

Skrevet

Spørs hva du mener.Sex eller forhold. Noen jenter liker jo sugar- daddies.

Skrevet

Spørs hva du mener.Sex eller forhold. Noen jenter liker jo sugar- daddies.

Jeg mener mannen, ikke pengene...

Skrevet

tenker først og fremst på sexen.. kanskje en elsker:)

Skrevet

Jeg synes mange menn på over 50 er særdeles attraktive! :nigo:

Skrevet

Ja, jeg og, Derfor jeg lurer på hva de syntes om oss...TS :)

Skrevet

har du noen erfaring å dele? Vil veldig gjerne prøve, men er litt usikker på hvordan jeg skal gå frem..

Gjest jeansgutt21
Skrevet

Jeg er en jente på 27 år, som blir tiltrukket av menn som er eldre enn meg, tenker på menn på 50-65 år.. Har ikke noen sexuell erfaring med dem enda, bare gutter på min alder.. Lurer på hva dere menn (over 50) tenker om det å ha sex evnt. forhold med ensom er såppas mye yngere.. Er en helt normal, og ganske så attraktiv jente..

Er selv ung og ikke så oppatt av alder selv, men syns kanskje for min del, at en partner som er dobbelt så gammel som meg, hadde blitt et stort sprik, både på felles preferanser og ikke minst fysikk! Ser jo at sex isolert sett kan fungere så lenge han er viril, men ser kanskje ikke for meg at et sånt parforhold vil kunne vare særlig lenge?!

Skrevet

Er selv ung og ikke så oppatt av alder selv, men syns kanskje for min del, at en partner som er dobbelt så gammel som meg, hadde blitt et stort sprik, både på felles preferanser og ikke minst fysikk! Ser jo at sex isolert sett kan fungere så lenge han er viril, men ser kanskje ikke for meg at et sånt parforhold vil kunne vare særlig lenge?!

Tenker også at det kan bli problematisk å ha ett forhold pga aldersforskjellen.. men et sexuellt forhold..

Gjest jeansgutt21
Skrevet

Tenker også at det kan bli problematisk å ha ett forhold pga aldersforskjellen.. men et sexuellt forhold..

Skjønner, klart et sexuelt forhold kan funke, men tror da at jeg ville ha valgt en på 50 istede for 65 da! Du kan jo teste dette ut, tror ikke det er så vanskelig å finne en 50 åring som er lysten på ei snerten 27 årig jente da:)

Skrevet

Skjønner, klart et sexuelt forhold kan funke, men tror da at jeg ville ha valgt en på 50 istede for 65 da! Du kan jo teste dette ut, tror ikke det er så vanskelig å finne en 50 åring som er lysten på ei snerten 27 årig jente da:)

Er en på 65 jeg liker da, tror han liker meg også, men tørr ikke spørre han.. Vet han er viril hvertfall.. Han er ganske ung av seg, ikke som en typisk bestefar, lissom.. en skikkelig morsom kar.. Han gjør meg så sinnsykt kåt! :rødme: TS :)

Gjest jeansgutt21
Skrevet

Er en på 65 jeg liker da, tror han liker meg også, men tørr ikke spørre han.. Vet han er viril hvertfall.. Han er ganske ung av seg, ikke som en typisk bestefar, lissom.. en skikkelig morsom kar.. Han gjør meg så sinnsykt kåt! :rødme: TS :)

Okey, jeg skjønner! Så test ha ut da vel, tror garantert han vil:) Du får fortelle da? hehe.

Skrevet

Okey, jeg skjønner! Så test ha ut da vel, tror garantert han vil:) Du får fortelle da? hehe.

Hvordan det går om jeg gjør det?

Gjest jeansgutt21
Skrevet

Ja, både hvordan det går for deg og hvordan sexen eller opplevdes for deg:) Kanskje det blir bra for deg!?

Gjest jeansgutt21
Skrevet

Tenkte på at du forteller om du fikk han på kroken og om sexen funket bra:)

Skrevet

Tenkte på at du forteller om du fikk han på kroken og om sexen funket bra:)

Det skal jeg gjøre:) Forteller det på denne tråden da, så du vet hvilken sak det er snakk om.. Skal møte han i morgen.. Tror det blir veldig bra for meg, hvis det går i box;) TS

Gjest jeansgutt21
Skrevet

Det skal jeg gjøre:) Forteller det på denne tråden da, så du vet hvilken sak det er snakk om.. Skal møte han i morgen.. Tror det blir veldig bra for meg, hvis det går i box;) TS

Det kan du gjøre veit du, håper du får en digg opplevelse da:)

Skrevet

Jeg er ca 40 og tives meg best sammen med kvinner en del yngre enn meg og har stort sett altid vært sammen med jenter/kvinner som har vært yngre enn meg. jeg finner kvinner i din alder og 5-6 år oppover mest tiltrekkende for meg.

kvinner yngre enn det virker ikke nødvendigvis umodne, men de er ikke helt ferdige med å være ungdom. Du er en dame, men en ung dame og i din aldersgruppe finner jeg en kombinasjon av modenhet, ungdommelighet, ambisjon, sexy utstråling og utforskertrang som treffer meg veldig. Kvinner som er nærmere min egen alder og gjevnaldrende opplever jeg at lever mer satte liv. Jeg har ikke noe negativt å si om de, men de tenner skjeldent noe i meg.

Om jeg vil se på jenter i 27-33 års alderen på samme måte når jeg blir 50-60 tør jeg ikke si, men jeg tror at avstanden hadde blitt for stor da. Jeg tror jeg vil ha utviklet meg for langt i livet til at den ungdommeligheten som er tiltrekkende nå vil matche meg like godt da.

Skrevet

Det kan du gjøre veit du, håper du får en digg opplevelse da:)

Takk Jeansgutt21;) Nå må jeg tørre å prøve, siden jeg har lovet deg det.. hehe.. :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...