cha Skrevet 6. september 2010 #1 Skrevet 6. september 2010 Jeg har akkurat startet med decoupage, og synes det er kjempeartig. Er bare så dyrt å kjøpe pakker med servietter for kun å bruke et par. Er det noen som har noen til overs, eller som driver med det samme og kunne tenke seg å bytte? Det hadde jeg satt stor pris på! :D
Pupsilure Skrevet 6. september 2010 #2 Skrevet 6. september 2010 Har tenkt på dette selv Har kjøpt noen pakker, men får jo aldri bruk for mer enn et par stk.
cha Skrevet 6. september 2010 Forfatter #3 Skrevet 6. september 2010 Har tenkt på dette selv Har kjøpt noen pakker, men får jo aldri bruk for mer enn et par stk. Er du interessert i å bytte?
Pupsilure Skrevet 8. september 2010 #4 Skrevet 8. september 2010 Ja, vi kunne godt byttet. Nå vet jeg ikke om du vil like de jeg har da, men vi kan jo prøve Selv får jeg ikke så mye tid til å drive med det lenger pga nyfødt baby, men kan være greit å ha noen nye servietter allikevel, hvis jeg plutselig får tid en dag Send meg navn og adresse på privat melding, så kan jeg sende deg mitt. Og så kan vi sende serviettene til hverandre. Jeg har servietter med små muffins og kaker på, to typer i barokk-stil, en med retro-stil, en med glossy overflate, en med blått baby-motiv, barneserviett med masse dyr. Kanskje jeg har flere typer også, men det var det jeg kom på nå.
cha Skrevet 8. september 2010 Forfatter #5 Skrevet 8. september 2010 (endret) Supert! :D Endret 8. september 2010 av cha
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå