Gå til innhold

Vil du gi bort servietter?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg har akkurat startet med decoupage, og synes det er kjempeartig. Er bare så dyrt å kjøpe pakker med servietter for kun å bruke et par. Er det noen som har noen til overs, eller som driver med det samme og kunne tenke seg å bytte?

Det hadde jeg satt stor pris på! :D

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Har tenkt på dette selv :) Har kjøpt noen pakker, men får jo aldri bruk for mer enn et par stk.

Skrevet

Har tenkt på dette selv :) Har kjøpt noen pakker, men får jo aldri bruk for mer enn et par stk.

Er du interessert i å bytte? :)

Skrevet

Ja, vi kunne godt byttet. Nå vet jeg ikke om du vil like de jeg har da, men vi kan jo prøve ;) Selv får jeg ikke så mye tid til å drive med det lenger pga nyfødt baby, men kan være greit å ha noen nye servietter allikevel, hvis jeg plutselig får tid en dag :)

Send meg navn og adresse på privat melding, så kan jeg sende deg mitt. Og så kan vi sende serviettene til hverandre. :)

Jeg har servietter med små muffins og kaker på, to typer i barokk-stil, en med retro-stil, en med glossy overflate, en med blått baby-motiv, barneserviett med masse dyr. Kanskje jeg har flere typer også, men det var det jeg kom på nå.

Skrevet (endret)

Supert! :D

Endret av cha

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...