AnonymBruker Skrevet 6. september 2010 #1 Skrevet 6. september 2010 Jeg har vært gjennom en opprivende skilmisse. Dvs, ikke mer enn normalt vil jeg tro, men jeg synes som de fleste at det har vært en opprivende tid for både meg og ungene. Jeg er drøyt 40. En av de problemene som oppstod var venner og familie som nok synes dette var vanskelig å forholde seg til. Nå har jeg funnet en ny, flott mann. Vi har det godt på alle måter. Vi bor ikke sammen, men er sammen så ofte vi kan både vi voksne og barna våre. Det er vanskelig å etablere gode bånd til noen de "gamle vennene" som nytt par synes vi. De henger litt igjen i våre ekser, litt lojalitetsfølelse kanskje, eller rett og slett synes de det er litt vanskelig å forholde seg til nye partnere. Hva gjør andre i samme situasjon? Vi elsker å reise, vi lager nydelig mat sammen, vi går på kino, vi deler en flaske vin, ler og hygger oss, men savner en større venneflokk "uten den store historien" for både oss og barna. Hva gjør andre for å etablere nye bånd som nye par??
AnonymBruker Skrevet 7. september 2010 #2 Skrevet 7. september 2010 Etterhvert flytter dere sammen, og da kan dere kanskje velge et hus med et nabolag dere kunne tenke dere å blande dere med? Så vil jo det definitivt være en arena dere kan skape sammen.. Invitere naboer og etterhvert bli invitert selv. Dere kan ta et dansekurs - bli kjent med de andre. Hver for dere har dere kanskje venner som ikke var en så stor del av "dere" (xene altså) som dere kanskje kan ta mer kontakt med og bli kjent med..? Om dere har venner på jobben.. som dere heller ikke var mye sammen med før kan dere kanskje ta mer kontakt.. og invitere hjem på nydelig mat Lykke til - er ikke lett det der
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå