AnonymBruker Skrevet 6. september 2010 #1 Skrevet 6. september 2010 Hvor får jeg tak i skinny(helst)jeans/andre bukser som er lave i livet? Altså, helst bukser av merke/kvalitet, men hva som helst. Jeg har forøvrig litt tykke legger. Bruker normalt 28-34 eller S eller 36, men opplever ofte at jeg ikke får dem over leggen Er år og dag siden jeg kjøpte meg en bra bukse, og jeg vet liksom ikke hva som er bra lenger (er det fremdeles Diesel og Levi's?)
Tbag Skrevet 7. september 2010 #2 Skrevet 7. september 2010 Tiger of sweden, acne, nudie, levis, 7 for all mankind, current/elliot, listen er ganske lang når det kommer til skinny jeans, men disse er mine favoritter når det kommer til de litt dyrere merkene:) Ellers må jeg si at jeg er VELDIG fornøyd med &denim buksene til H&M, av modellen squin og super slim, de har både god passform og de holder faktisk på formen fremfor de fleste billige jeans! Verdt og prøve ut:)
Gjest Violently Happy Skrevet 7. september 2010 #3 Skrevet 7. september 2010 Liker de som Esprit har jeg.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå