Gå til innhold

Jentesex

Lilla

Anbefalte innlegg

Hei jeg lurer på om hvrdan jenter kan ha sex med hverandre?Hva gjør de? Har jeg hatt jentesex visst jeg har kysset å fingret ei jente? koz Lilla

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Tja, det bestemmer du vel sjøl, kva du vil kalle det. Vanskelig for oss her inne å vite kva det var som eigentleg foregikk. Ville du ha kalt "fingring" av ein gutt for sex? I så fall er vel fingring av ei jente sex også? Kall det det du vil, det spelar vel inga rolle kva det heiter, så lenge det er godt?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest sexysadie

Nå nei,vennen!

Jentesex kan være steinbra det!

Husk kvinner vet jo som oftest hva kvinner liker..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Lilla: Ja, da vil jeg si du har hatt jentesex icon_smile.gif

Jenter gjør stort sett det samme med hverandre som det en gutt gjør med ei jente icon_smile.gif

Mange bruker enkel eller dobbeldildo, mens andre klarer seg fint med munn og fingre1212[ Dette Innlegg er endret av: lana den 2002-05-04 20:52 ]

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Anonymous

Jentesex kan være herlig det, men bruk fantasien. Annbefales: Kle av dere, en legger seg på siden, den andre på ryggen. Ligg med beina mot hverandre og "tre" dere innpå hverandre (veldig vanskelig å forklare) helt til dere kommer inntil hverandre skritt mot skritt (vagina mot vagina). Nå kan dere dra i hverandres ben, på den måten trykker dere vagina imot hverandre.........uff så innviklet........=o)

Gni gjerne vagina imot hverandre (HERLIG).

Håper du fikk noen tips (og ideer).

Lykke til!!!

Hilsen IKKE lesbisk jente (det er lov å ekserimentere litt)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Takk for mange fine svar,så nå er det bare å stå på,jeg er ikke lesbisk men jeg liker jenter veldig godt og det er spennende å ekspetere med dette,det er litt annerledels he he..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Anonymous

Jeg sier som eksen til Anne Mona fra Big Brother: Grensen går ved penetrering!

Men oralSEX er også sex... icon_wink.gif

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...