Tiger Girl Skrevet 6. september 2010 #1 Skrevet 6. september 2010 Hva syns dere egentlig....det er jo en ungdomssserie/-familieserie men altså de nevner sex i annenhver setning, også `you´re havin´ a baby....`ørten ganger i forskj. settinger...osv osv....og Ben irriterrer meg grenseløst i love you, i love you, i love you ti ganger i hver episode... gaaah.... Prøver den å være moralistisk, samtidig vise hvordan tenåringer lever eller hva? Hvorfor har jeg sett på den, fordi jeg ville se hvordan det går med jenta som er gravid rett og slett men..
Tiger Girl Skrevet 6. september 2010 Forfatter #2 Skrevet 6. september 2010 ingen? kjedelig da... :klø:
Independent_ Skrevet 6. september 2010 #3 Skrevet 6. september 2010 Ut fra det jeg har sett så virker det som en utrolig, kjedelig, irriterende, uinspirerende ungdomsserie som fokuserer på de helt gale tingene. Jeg håper for all del at det ikke er noen "happy ending" i denne serien, da de kommer til å påvirke flere unge til å få barn i tidlig alder.
Tiger Girl Skrevet 6. september 2010 Forfatter #4 Skrevet 6. september 2010 ja helt enig....verste av alt de har laget 3 sesonger faktisk og er det så mye mer og snakke om etter ungen er komt eller skal de fortsette i 3 sesonger og snakke svada...don´t get it...
Tiger Girl Skrevet 6. september 2010 Forfatter #5 Skrevet 6. september 2010 (endret) jeg begynner sikkert å bli gammel, var jo en svoren beverly hills tilhenger i mine yngre dager, da...(28 nå hehe) Endret 6. september 2010 av Tiger Girl
fionel Skrevet 23. september 2010 #6 Skrevet 23. september 2010 jeg har sett til og med sesong 2. og jo det får en lykkelig ending, ihvertfall så langt. Hun beholder ungen, og det ender med at flere unge i den serien får barn. Med fare for spoiler sier jeg ikke mer men heey rop ut om ejg skal fortell mer, for det er TRAGISK det som skjer videre..
AnonymBruker Skrevet 23. september 2010 #7 Skrevet 23. september 2010 hehe jeg er på siste sesongen nå av den serien men nå har de pause i usa til over nyttår - midt i sesongen. Det du sier at den er moralsk - det kan vel stemme det, er jo tross alt samme dama som laga 7th heaven som har laga denna serien bortsett fra at alt er snudd på hodet med sexen :D Men alt i alt, liker serien Er ikke så "gammel" jeg da så kanskje derfor den slår ann her i gården
AnonymBruker Skrevet 23. september 2010 #8 Skrevet 23. september 2010 Ååååå jeg er kjempenysgjerrig fionel - men jeg orker bare ikke se flere epiosder, det er så ufattelig platt og dårlig skuespill. Fortell!!!!
Tiger Girl Skrevet 24. september 2010 Forfatter #9 Skrevet 24. september 2010 ja, har sett halve sesong 3 jeg óg nå, måtte bare se hvordan det går...uff tragisk...har nesten ikke ord.... Og hun Amy irriterte meg mer og mer, virket jo nesten mer umoden ETTER ungen kom...
fionel Skrevet 3. oktober 2010 #10 Skrevet 3. oktober 2010 Og for ikke å snakke om det at hun adrian får barn med Ben. Og amy ja som du over her sier, hun mistet så mye av seg selv da hun fikk ungen, ble utrolig mye mer umoden, den "søte" karakteren ble liksom borte...
Banan Skrevet 4. oktober 2010 #11 Skrevet 4. oktober 2010 (endret) Har sett alle episodene som har kommet ut til nå. (Tror det er pause midt i sesong 3, for den sluttet litt rart!?) Serien er jo i bunn og grunn ganske kjedelig, så skjønner ikke hvorfor jeg har brukt så mye tid på den. Hmm.. Det er jo aldri noe veldig spennende som skjer, og det er bare det samme dramaet om og om igjen. Endret 5. oktober 2010 av Banan
Purple Basil Skrevet 4. oktober 2010 #12 Skrevet 4. oktober 2010 Samme her, skjønner ikke hvorfor jeg ser på serien, men må stadig sjekke ut hvordan det går med folka
AnonymBruker Skrevet 4. oktober 2010 #13 Skrevet 4. oktober 2010 jeg har sett til og med sesong 2. og jo det får en lykkelig ending, ihvertfall så langt. Hun beholder ungen, og det ender med at flere unge i den serien får barn. Med fare for spoiler sier jeg ikke mer men heey rop ut om ejg skal fortell mer, for det er TRAGISK det som skjer videre.. Du kunne nå vel FOR F*** sagt i fra om at du spoilet! Takk skal du ha liksom... Vi er bare i sesong 1 i Norge.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå