Gå til innhold

Er mannen min bifil?

Fremhevede innlegg

Gjest forvirra
Skrevet

Hei, jeg har vert sammen med verdens beste mann i 3 år. I begynnelsen hadde vi vanlig parsex, med anale gleder med meg som mottaker, men så etter at jeg begynte å rimme han (noe som var min ide) har det skjedd en del endringer.

Han elsker at jeg slikker han bak og at jeg bruker dildo på han, han tenner også på å suge/kveles på dildoen etterpå. Liker også å dele mye spytt og wetsex. Han blir mer og mer underdannig, skal sies at i begynnelsen var det han som styrte showet, men nå blir han mer og mer kåt jo mer kontroll jeg tar. Han liker til og med at jeg kveler han under sexen. Skal sies at alle desse tingene er ting som gjør meg kåt også, vi tenner på det samme.

Men... Er han litt bifil eller er det jeg som har gjort det mulig for han å slappe av og bare finne seg selv sexuelt? Han er den BESTE sexpartneren jeg har hatt!! Men er litt redd for å miste han over i de andres rekker..hehe.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Trenger ikke å være bifil for å mene at rumper er ekstremt sexye.

Skrevet

Setter en knapp på forklaring nummer to.

Altså at han slapper av og er seg selv.

Skrevet

Dette er innunder BDSM, ikke bifil/homofil ;)

Kos dere :D

Skrevet

TS her. Takk for seriøse svar=) Det var jo det jeg trodde, men er greit å lufte tankene og få andres meninger av og til, og dette er ikke noe man tar opp i lunchen på jobb liksom..hehe

Nå er jeg egentlig mest spent på hvor vi kommer til å si at nok er nok, og hva skjer da? Blir det kjedelig?? hmm. kanskje jeg skal slutte å gruble og heller nyte..

Gjest jeansgutt21
Skrevet

Hei, jeg har vert sammen med verdens beste mann i 3 år. I begynnelsen hadde vi vanlig parsex, med anale gleder med meg som mottaker, men så etter at jeg begynte å rimme han (noe som var min ide) har det skjedd en del endringer.

Han elsker at jeg slikker han bak og at jeg bruker dildo på han, han tenner også på å suge/kveles på dildoen etterpå. Liker også å dele mye spytt og wetsex. Han blir mer og mer underdannig, skal sies at i begynnelsen var det han som styrte showet, men nå blir han mer og mer kåt jo mer kontroll jeg tar. Han liker til og med at jeg kveler han under sexen. Skal sies at alle desse tingene er ting som gjør meg kåt også, vi tenner på det samme.

Men... Er han litt bifil eller er det jeg som har gjort det mulig for han å slappe av og bare finne seg selv sexuelt? Han er den BESTE sexpartneren jeg har hatt!! Men er litt redd for å miste han over i de andres rekker..hehe.

Tror du kan slappe helt av! Du sier selv at han er den beste du har hatt! Tror det bare forteller at du har fått en mann som slapper helt av sammen med deg og at han tør å være helt seg selv sammen med deg:) At en gutt liker anal lek på seg selv, er bare for at guttene har et nytelses senter, (prostata), som er lett å få massert fra analen! Dette gir supernytelse og sterke orgasmer for gutten, snakker av egen erfaring der:)

I tillegg sier du jo at du tenner på dette og at mannen er deg underdanig og at dere liker alt det meste, også kveling, dere tenner på BDSM sex der han er den underdanige! Bare nyt det og kos dere masse:)

Gjest MikeWaters
Skrevet

Men er litt redd for å miste han over i de andres rekker..hehe.

Er det noe som tilsier at han plutselig skulle forelske seg i en mann?

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...