Gå til innhold

Sivilstatus i disse moderne tider

AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Ja dette er vel neppe første gangen en slik tråd dukker opp, men hva skal man gjøre da? Hvordan vet man hvor man har kommet?

Er det ikke litt sært å bare spørre?

Hva ville du gjort?

Hva med sivilstatusen på facebook? :fnise:

Når man sier at man er "eksklusive", er man ikke egentlig kjærester da?

Eller er man bare veldig gode venner som bare har sex med hverandre?

Hva skal man gjøre?

"Vil du bli sammen med meg" er LITT harry å spørre om når man ar rundet 25.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Ja dette er vel neppe første gangen en slik tråd dukker opp, men hva skal man gjøre da? Hvordan vet man hvor man har kommet?

Er det ikke litt sært å bare spørre?

Hva ville du gjort?

Hva med sivilstatusen på facebook? :fnise:

Når man sier at man er "eksklusive", er man ikke egentlig kjærester da?

Eller er man bare veldig gode venner som bare har sex med hverandre?

Hva skal man gjøre?

"Vil du bli sammen med meg" er LITT harry å spørre om når man ar rundet 25.

Er ikke sært å spørre hvor man har kommet i "forholdet" nei. Men om dere treffer andre, er det vel tydelig at dere ikke er "eksklusive" :) Og er dere "eksklusive", så er dere vel mer eller mindre et par vil jeg si :) Du kan jo bare spørre han om dere skal stå som i et forhold på facebook,da.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hehe, finnes jo en hel uendelighet av variasjoner for hvordan man kan si dette, men det enkle er ofte det beste :) Jeg og sambo "avtalte" på msn vi, og vips så kom det forespørsel på facebook :lol:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Min kjære spurte bare om jeg ville være kjæresten hennes.. jeg sa ja ;) Alt i orden.

Aw, det er jo egentlig litt søtt, kanskje jeg bare skal spørre han :rødme:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Min kjære spurte bare om jeg ville være kjæresten hennes.. jeg sa ja ;) Alt i orden.

Akkurat det gjorde jeg en gang. Fikk et overrasket blikk tilbake, og et forbauset "er vi ikke det allerede?!".

Endret av Snipa
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Min kjære og jeg "bare ble" sammen vi. Vi datet en stund og etter hvert ble det tydelig at vi begge anså oss for "kjærester". Dette har resultert i at vi ikke har noen egentlig dato da, hvilket nesten er litt trist, for vi har ingen dag å "feire"/gjøre stas på :sjenert:

Kan du ikke bare spørre ham hva han mener? Noe a la "er vi egentlig sammen nå?"

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Med eksen min så husker jeg at jeg tenkte det samme. Hvor er vi nå? Hvor lenge skal vi date før vi blir kjærester? Etter et par uker kom det opp litt sånn uten vilje. Plutselig så spurte han bare om vi var kjæreste og det føltes riktig for oss begge, så ja - vi var kjærester.

Så jeg er ikke på det som teit å spørre hvor man er hen. Lurer man, så spør. Da vet man i hvert fall hvor man har hverandre og hva man vil.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Min kjære og jeg "bare ble" sammen vi. Vi datet en stund og etter hvert ble det tydelig at vi begge anså oss for "kjærester". Dette har resultert i at vi ikke har noen egentlig dato da, hvilket nesten er litt trist, for vi har ingen dag å "feire"/gjøre stas på :sjenert:

Sånn var det for oss og, men vi ble enig om den første kvelden vi rotet sammen som "vår dag" :fnise:
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...