Gjest Katee Skrevet 6. september 2010 #1 Skrevet 6. september 2010 Noen som har vært i Egypt (fortrinnsvis Hurghada) i midten el. slutten av februar og kunne sagt litt om temperaturen? Snittemperaturen er visstnok max. 23 grader, minimum 15. Mange har skrytt av rundt 30 grader. Jeg kan fint klare meg med 25 grader men reisefølget vil ha det _varmt_ så de vil til Kanariøyene. Er det virkelig så mye kaldere i Egypt?
gard Skrevet 6. september 2010 #2 Skrevet 6. september 2010 Hei Jeg pleier å se på http://www.weatherbase.com for å se på snitt temperatur, høy snitt, lav snitt etc og så sammenligne det med andre plasser som jeg kjenner. Det gir et visst inntrykk av hva en kan forvente :-)
freddy Skrevet 7. september 2010 #3 Skrevet 7. september 2010 Har vært i både Hurghada og Sharm el Sheik i februar, og reiser nedover igjen for 3. gang i vinterferien. Det er mer stabilt vær i Egypt enn kanariøyene både når det gjelder vind og regn, men kjøligere om kvelden når sola går ned. Vil absolutt anbefale Egypt, men Sharm framfor Hurghada. Flotte hoteller med god standard, billig, masse kultur/historie, flotte utflukter og som sagt stabilt vær!
Gjest Katee Skrevet 10. september 2010 #6 Skrevet 10. september 2010 :gjeiper: det er ca 20 grader Uff da, det var da ikke noe til varme :klø:
MissStiles Skrevet 11. september 2010 #7 Skrevet 11. september 2010 Sist jeg var i Egypt, reiste jeg i jan/feb. Synes ikke det var så varmt at jeg lå og solte meg hele tiden. Men ca 20 grader er jo en behagelig temperatur uansett.
Gjest Katee Skrevet 11. september 2010 #8 Skrevet 11. september 2010 Sist jeg var i Egypt, reiste jeg i jan/feb. Synes ikke det var så varmt at jeg lå og solte meg hele tiden. Men ca 20 grader er jo en behagelig temperatur uansett. Det er jo helt klart mye mer behagelig enn å tilbringe februar i Norge
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå