AnonymBruker Skrevet 6. september 2010 #1 Skrevet 6. september 2010 En stund siden jeg har bestilt internett, siden det har gått via de jeg leier av de siste årene. Skal nå flytte å kommer til en blokk med med GET opplegg. Tenkte derfor bredbånd igjennom GET, men går abonnomentene etter hvor mye som lastes ned og ikke hastighet???? Hva skal jeg velge da, er mye på msn med kamera og ellers bare rundt på noen forum og web-aviser... Men blir jo fort noen timer per kveld... Føler ikke at jeg trenger noe høyhastighet så ser derfor heller litt på prisen...
Gjest Cho Skrevet 6. september 2010 #2 Skrevet 6. september 2010 (endret) Neida, de går etter hastighet, de. Her kan du lett finne ut hvilket abb. som passer deg. Endret 6. september 2010 av Cho
Inx Skrevet 6. september 2010 #3 Skrevet 6. september 2010 En stund siden jeg har bestilt internett, siden det har gått via de jeg leier av de siste årene. Skal nå flytte å kommer til en blokk med med GET opplegg. Tenkte derfor bredbånd igjennom GET, men går abonnomentene etter hvor mye som lastes ned og ikke hastighet???? Hva skal jeg velge da, er mye på msn med kamera og ellers bare rundt på noen forum og web-aviser... Men blir jo fort noen timer per kveld... Føler ikke at jeg trenger noe høyhastighet så ser derfor heller litt på prisen... Hva med å se på GET sine sider... Og nei, det er ingen grense for hvor mye bytes du kan laste ned, begrensningen er på "hastigheten".
AnonymBruker Skrevet 6. september 2010 #4 Skrevet 6. september 2010 bare misforstod jeg altså.... Siden det står- Hastighet Inntil 2000 kbps nedlastning Inntil 1000 kbps opplastning Månedspris Kr. 249,- Ekstra opplastning Kr. 49,- (inntil 2000 kbps) Forstod det slik at ekstra opplastning, var hvis man lastet opp mer enn 2000 kbps...
Gjest Cho Skrevet 6. september 2010 #5 Skrevet 6. september 2010 Det er hvis du vil ha høyere opplastningshastighet enn inntil 1000 kbps. Altså hvis du betaler Kr. 49,- ekstra i mnd. vil du få en opplastningshastighet på inntil 3000 kbps. Hvis du ikke skal sende avgårde masse store filer over internett er ikke opplastningshastighet noe du trenger å tenke på.
AnonymBruker Skrevet 6. september 2010 #6 Skrevet 6. september 2010 aha, da er jeg med;-) Takk for svarene...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå