Hoppetaujenta Skrevet 6. september 2010 #1 Skrevet 6. september 2010 I forbindelse med at jeg slettet alt jeg hadde på min maskin, trenger jeg tips på hva de forskjellige programmene heter, sånn at jeg kan finne tilbake til det jeg hadde for litt siden. Likte det kjempegodt, fikset massevis av bilder, men husker ikke hva det het. Sånn går det når en lar andre legge inn ting og ikke følger med på prosessen... Men altså; tips til navn?
Hoppetaujenta Skrevet 7. september 2010 Forfatter #3 Skrevet 7. september 2010 Takk for svar. Skal teste dem. Er dette de vanligste? Finnes det flere, mens vi først er i gang?
Henkie Skrevet 7. september 2010 #4 Skrevet 7. september 2010 Takk for svar. Skal teste dem. Er dette de vanligste? Finnes det flere, mens vi først er i gang? Har du Mac er iPhoto fint. Photoshop Elements er et fint prog både for PC og Mac Vanlig photoshop er ikke for amatører. For avansert og for dyrt
Hoppetaujenta Skrevet 8. september 2010 Forfatter #5 Skrevet 8. september 2010 Ikke mac her nei, men; er de gratis å laste ned disse som er foreslått. Er i grunnen på jakt etter noe som ikke koster fletta...
Henkie Skrevet 8. september 2010 #6 Skrevet 8. september 2010 Ikke mac her nei, men; er de gratis å laste ned disse som er foreslått. Er i grunnen på jakt etter noe som ikke koster fletta... Ingen av de jeg nevner er gratis. Det rimeligste er Photoshop Elements koster ca 600kr. Vanlig Photoshop det ti-dobbelte
Colargol Skrevet 8. september 2010 #7 Skrevet 8. september 2010 PhotoScape, Gimp og Paint.net er virkelig tre fullgode gratis-alternativer til Photoshop om du ikke jobber med grafisk design og fotoredigering. Liste med linker over disse tre største finner du her sammen med flere andre som også er gode alternativer. Selv ville jeg satt Gimp på første og PhotoScape nummer to, mens paint.net får lov til å stå stille på tredjeplassen.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå