ludo Skrevet 6. september 2010 #1 Skrevet 6. september 2010 Hei!Jeg prøver å spare til langt hår,men har en lei tendens til å sette opp håret med spenner,spesielt pannluggen.Dette har resultert i at håret blir veldig fort slitt,så derfor lurer jeg på omn noen har noen spare tips,eller andre tips om spenner/strikk som sliter mindre! Takk for svar:)
Rumohra Skrevet 6. september 2010 #2 Skrevet 6. september 2010 De miniklypene i plastikk synes ikke jeg sliter så mye på håret som metallspenner ihvertfall. Og strikker uten metall-feste er mye bedre enn de med. Ellers sliter hårbøyle/hårbånd mindre på håret om du går lei spenner.
Jade Skrevet 6. september 2010 #3 Skrevet 6. september 2010 Jeg så reklame for disse i går http://www.shopping4net.com/no/Skjoennhet/For-henne/Haar/Accessoarer/Blax-SnagFree-Hair-Elastics.htm NB!! Jeg har IKKE prøvd de!
Ocean Angel Skrevet 6. september 2010 #4 Skrevet 6. september 2010 De har noen veldig gode strikker på glitter, som er myke og ikke har metall- skjøt.. har selv veldig langt hår, og er helt avhengig av dem!
Wonders Skrevet 7. september 2010 #5 Skrevet 7. september 2010 http://www.google.no/images?q=beaded%20stretch%20comb&rls=com.microsoft:no:IE-SearchBox&oe=UTF-8&rlz=1I7ADFA_no&um=1&ie=UTF-8&source=og&sa=N&hl=no&tab=wi&biw=1081&bih=581 Elsker de jeg har. Kjøpte 16 stk fra ebay. Og har solgt til kollegaer oxo
RedFox81 Skrevet 7. september 2010 #6 Skrevet 7. september 2010 Liker ikke de uten metall fra Glitter, de går jo i stykker etter nesten engangsbruk! Må vel se etter noen på ebay..
Gjest Mahareth Skrevet 7. september 2010 #7 Skrevet 7. september 2010 Jeg bruker klyper i stedet for strikk. Sliter mindre og ser penere ut også.
ludo Skrevet 7. september 2010 Forfatter #8 Skrevet 7. september 2010 Takk for bra svar! Nå har jeg vært å kjøpt meg klyper
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå