cherry blossomed. gone. Skrevet 6. september 2010 #1 Skrevet 6. september 2010 Jeg ødelegger masse klær med tomatsaus, smoothie, og olivenoljeflekker. Noen som har gode tips om flekkfjernere?
Amys Skrevet 6. september 2010 #2 Skrevet 6. september 2010 Biotex fungerte ikke i det hele tatt sist jeg prøvde det (3-4 år siden tror jeg, så kan være den har blitt bedre). Vi har vanish nå, og den har fjernet alle flekkene jeg har prøvd den på (med unntak av tørket maling, hvis noen vet hvordan det fjernes så si gjerne ifra ) Potetmel blandet med vann fungerer også overraskende bra, har brukt det når vi har sølt rødvin på spisestuestolene (hvitt stofftrekk). Lag tykk "grøt" og legg på flekken, og la ligge til det tørker. Hvis flekken ikke er borte når du tar bort potetmelet så gjenta et par ganger til.
cherry blossomed. gone. Skrevet 6. september 2010 Forfatter #3 Skrevet 6. september 2010 ok tusen takk potetmel har jeg, men skal kjøpe vanish
Cumulus Skrevet 12. september 2010 #4 Skrevet 12. september 2010 Jeg dytter litt på denne for å høre om noen har et råd for fjerning av tørket maling. Min datter kom på første skoledag i år (i 4.klasse) med ny Manchester United-drakt kjøpt for egne penger på Anfield. Elevene ble satt til å male med akrylmaling, og hun var selvsagt uheldig og fikk maling på drakten. Jeg har prøvd med BioTex spray og Vanish spray men det sitter like fordømt... Hun er helt knust stakkar..
Parvati Skrevet 19. september 2010 #5 Skrevet 19. september 2010 Martha Stewart har en ganske god liste over flekkfjerning: http://images.marthastewart.com/images/content/web/pdfs/pdf3/stain_removal_basics.pdf
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå