Gå til innhold

Kitchen Aid Artisan

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg skal til innkjøp av en god kjøkkenmaskin; jeg elsker å bake, men hater å elte og alt det styret. Dermed baker jeg veldig sjeldent. Så planen er en kjøkkenmaskin. Jeg ønsker meg en som kan stå fremme til enhver tid, for om jeg må dra den fram og tilbake fra et skap blir den ikke brukt. Valget har derfor foreløpig falt på en Kitchen Aid Artisan: Den er ganske nett og liten og ser fantastisk bra ut. Men; jeg gidder ikke å kaste bort nesten 6000kr om det viser seg at den er bare utseende og ikke noe særlig tess ellers.

Bruken min blir bolledeiger, brøddeiger (1-2 små brød om gangen) og lignende. Det er kun til meg og mannen min, så det er ikke store deiger om gangen det er snakk om. Pluss røre til brownies, muffins og sånt da.

Kaster jeg penger ut av vinduet her, eller er det et godt kjøp?

(Jeg vet de er rimeligere på nettet, men jeg har en haug med gavekort o.l. som skal brukes opp ;) )

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg synes den er helt grei til den bruken du skisserer. Men er det virkelig verd det å "kaste bort" 3000 kroner ved å kjøpe den i en butikk istedenfor på nett? Kjøp heller maskinen på nett og bruk gavekort på diverse tilbehør. F.eks. kjøttkvern og sånt.

Skrevet

Jeg er ikke interessert i tilbehør som kjøttkvern osv, det er til å bake jeg trenger maskina. Og uten gavekortene har jeg ikke 3000 engang... Har spart opp en stund.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...