AnonymBruker Skrevet 6. september 2010 #1 Skrevet 6. september 2010 Hei!! Min venninne har bursdag i desember! Jeg tenkte å lage en adventkalender av fyrstikkekser (de største) Forme det som et juletre eller noe som har med jul/advent og gjøre Det jeg trenger er tips til å ha i fyrstikkeskene... Setter pris på svaaaaar. Hun blir 26 år
SøsterLiten Skrevet 6. september 2010 #2 Skrevet 6. september 2010 -En liten lapp med en koselig hilsen, kloke ord eller dikt, samt en liten godis bit? -legobiter som hun kan bygge sammen den 24 -1 puslespillbit som hun til slutt kan pusle sammen den 24 -smågaver: neglelakk (depend har små flasker), strikker, øyeskygge, tyggis osv...
Kara W Skrevet 6. september 2010 #3 Skrevet 6. september 2010 Det kommer jo veldig ann på hvor mye du vil bruke. Men noen tips er: - smykker - hårpynt - julepynt - telys - gavekort (enten fra butikk eller hjemmelaget) - sminke - kinobiletter - konfekt - hobbyting - såper - hudpleieprodukter (går ofte ann å få tak i små pakker til reisebruk o.l.) Du kan også ha små tullegaver med humoristiske lapper, f.eks en lekebil med en lapp om at du hadde tenkt til å kjøpe en ordentlig en, men den fikk dessverre ikke plass i esken.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå