Gjest Woody Allen Skrevet 6. september 2010 #1 Skrevet 6. september 2010 Jeg er en veldig kåt gutt på 26 år, bare så det er sagt. Her om dagen satt jeg med har kuk og chattet på en erotisk norsk chatteside i håp om å møte noen kåte damer (noe som selvsagt er nesten umulig, men man kan ikke gi opp håpet). Etterhvert bestemte jeg meg for å gå inn på Homo-kanelen for å vise pikken min frem på webcam, noe jeg har gjort mange ganger til både kvinner og menn. Jeg begynte å snakke med en voksen mann som var i 40 årene. Han likte hva han så og sa han gjerne ville suge meg etc, men det var uaktuelt fra min side. Så spurte om jeg kanksje ville komme bort på hotellet han bodde på (han var i byen på forretningsreise) og heller runke der. Jeg synes det virket litt spennende, så jeg sa at jeg kunne gjøre det hvis han kun satt stille og så på meg. Så tok jeg turen ned til byen, banket på hotellromsdøra hans og gikk inn. Uten å si et ord kledde jeg meg fullstendig naken og begynte å runke. Han satt som avtalt stille på senga og så på meg. Det tok ikke mer enn 2-3 min før jeg måtte komme og da sprutet jeg han bare i ansiktet. Så fort jeg hadde gjort det kledde jeg på meg igjen og dro hjem. Jeg synes det var ganske spennende, selvom jeg aldri kunne tenkt meg å gjøre noe mer med en mann. Men er jeg homo bare fordi jeg gjorde det?
chanelene Skrevet 6. september 2010 #3 Skrevet 6. september 2010 Det er jo forskjell på å være homofil og homoseksuell , men kanskje det bare er spenningen med å gjøre noe "ulovig" (forstå meg rett! Ikke ulovlig, men i ditt hode, som da er hetro) Utforskning er spennende :D Gjør hva du vil, og ikke tenk på å sette deg selv i noe "boks"
Gjest Woody Allen Skrevet 6. september 2010 #4 Skrevet 6. september 2010 Nei, du bare tenner på menn. Men det er det jeg ikke gjør, tror jeg... Hehe. Jeg ville aldri sett en mannn naken, med mindre han knullet en dame. Jeg ville heller ikke klådd på en mann. Jeg synes George Clooney er litt kjekk, men jeg har hørt at han ikke teller
Gjest Woody Allen Skrevet 6. september 2010 #5 Skrevet 6. september 2010 Det er jo forskjell på å være homofil og homoseksuell , men kanskje det bare er spenningen med å gjøre noe "ulovig" (forstå meg rett! Ikke ulovlig, men i ditt hode, som da er hetro) Utforskning er spennende :D Gjør hva du vil, og ikke tenk på å sette deg selv i noe "boks" Det var utrolig spennende ja! Sto utenfør hotellet i nesten en time før jeg tok affære. Det ga meg et ordentlig adrenalin-kick.
Gjest Balla Skrevet 6. september 2010 #6 Skrevet 6. september 2010 Men er jeg homo bare fordi jeg gjorde det? Du får muligens ikke æresmedlemskap i heteroklubben, men homo.......nja.....tipper det må litt mere til gitt.
Gjest Gjest Skrevet 6. september 2010 #7 Skrevet 6. september 2010 Alle gutter har eksperimentert en del. Det er uunngåelig, og det er ingen grunn til å overanalysere denne hendelsen. Men hvis jeg skal være helt ærlig så må jeg nok si at heterofile menn er en sjeldenhet. Det betyr ikke at du nødvendigvis er homo, men bare at du er seksuell. Glem båser. Menn er altfor kåte til å kunne plasseres i en spesiell kategori.
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå