AnonymBruker Skrevet 6. september 2010 #1 Skrevet 6. september 2010 La oss si at etter mye om og men, en del av og på, og etter flere mnd fra hverandre, så møter Per og Kari hverandre igjen. Det blir gjort et forsøk på å være venner, noe som viser seg å ikke fungere så bra, da begge tydeligvis har følelser for hverandre. Per som hele tiden har ignorert Kari, finner ut, med engang han ser henne, at han har følelser som stikker veldig dypt (dette har han vel egentlig hele tiden visst, og ville ha en bekreftelse / avkreftelse ved å se henne). Ikke nok med at de stikker dypt, men han er også rimelig sikker på at han elsker henne. De få dagene som ble tilbringt med Kari var rett og slett fantastiske. Kjemien var der enda, og i motsetning til tidligere, så følte nå Per en slags "ro" når han var med henne. En ro som ikke er så lett å forklare - det var bare så herlig å være rundt henne igjen. Per er også i den fasen der han tenker mye på barn - og har alltid sett på Kari som "moren til hans barn". Han har lettere for å se en fremtid med henne, at han skal gjøre henne mye godt. Men i tiden fra hverandre så har Per møtt en ny jente (Lise), en ny jente som vet alt om Kari. Per og Lise trivst veldig godt med hverandre, bortsett fra at Per ikke elsker henne. De har ikke noe forhold sammen, kan gjerne si at de er friends with benefits. Lise har sagt at hun elsker å være med Per, men at hun ikke vil være i veien for Per & Kari.. Hun vet også at Per har truffet Kari. Lise er en fantastisk person - og Per vet at det ligger mer bakom enn hva hun gir uttrykk for. Kari har også datet osv, på denne tiden. Men det har ikke fungert særlig bra, da noe stikker dypt i henne også. Hun har faktisk forandret seg en del siden tidligere, noe Per setter veldig pris på. Det gjelder blant annet hennes holdning til visse ting. En annen ting er at Per og Kari har veldig forskjellige syn på ting, noe som har vært veldig ødeleggende tidligere. Her er vel mye av skrekken til Per, han er redd for at ting vil gå rett tilbake slik de var, noe han vet så meget godt aldri vil fungere i lengden. Per vet han elsker Kari, men han har sagt til henne at han ikke er klar for et forhold enda.. Noe Kari tar tungt, fordi hun ba Per om å prøve med henne, en gang til. Per er forvirret.. For pysete til å ta steget ut med Kari - fordi han vil være 100% sikker på at han gjør det rette.. Han er litt frustrert fordi han føler ingen forstår seg på han, spesielt ikke Kari, som vil at alt skal skje NÅ. Innbiller han seg bare at han elsker henne enda, eller gjør han faktisk det.. Og om han faktisk har de rette følelsene for henne, bør han gi blanke i å være helt sikker, og bare hoppe i det, å se ? Drite i hva alle andre skulle måtte mene om det? Er Per urimelig som mener at han vil være 100% sikker på ting før han gir ALT, med Kari.. ?
Gjest Gjest Skrevet 6. september 2010 #2 Skrevet 6. september 2010 Nei, jeg synes ikke Per skal gå inn i et forhold når han ikke er sikker. Men jeg lurer på hva du, Per er redd for? Du tenker på barn, samtidig vil du ikke ha forhold. Vel, jeg som jente, er helt annerledes skrudd sammen. Jeg har ikke spesielt lyst på barn med det første, men jeg har lyst på et forhold. Fordi jeg vil kjenne og leve ut forelskelse. Jeg har lyst på forhold, men jeg har fremdeles lyst å bo alene og pleie egne interesser. Jeg ser ingen motsetning i dette, er det dette du gjør? Men jeg kan forstå deg dersom Lise maser veldig og vil flytte sammen og få barn i nærmeste fremtid. Da ville jeg skygget banen med en gang.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå