AnonymBruker Skrevet 6. september 2010 #1 Skrevet 6. september 2010 http://www.dagbladet.no/2010/09/06/magasinet/musikk/marion_ravn/x_factor/13275709/ Svarer om hun er for pen og flink til å lykkes i Norge er Nei. Rett og slett fordi det er mange pene og flinke som har lykkes i Norge. Kanskje er grunnen til at hun ikke har lykkes at hun ikke er så flink uten Marit Larsen
¤flicka¤ Skrevet 6. september 2010 #2 Skrevet 6. september 2010 Hun har vel de samme utfordringene som andre artister. Kan ikke se for meg at hun har det vanskeligere fordi hun er pen, men det kan jo selvfølgelig hende at det er sånn. Personlig synes jeg hun lager uinteressant musikk, men jeg er nok heller ikke i målgruppa hennes.
Gjest BabyBlue Skrevet 6. september 2010 #3 Skrevet 6. september 2010 Det er for mange som lager samme musikk i samme sjanger. Hun må nok komme opp med noe litt mer unikt for å lykkes.
Gjest Gjest Skrevet 6. september 2010 #4 Skrevet 6. september 2010 Marion Ravn er uansett en langt bedre artist en Marit Larsen.
Gjest Iah Skrevet 6. september 2010 #6 Skrevet 6. september 2010 (endret) Personlig synes jeg hun lager uinteressant musikk, men jeg er nok heller ikke i målgruppa hennes. Sier meg enig. Musikken hennes går det 13 av på dusinet og da skal det mye til for å slå igjennom. Jenta er vakker, men er hun så fantastisk flink? Det er ikke mitt inntrykk ihvertfall, dessuten er det vel andre kvaliteter enn utseendet som er det viktigste for musikere? Endret 6. september 2010 av Iah
AnonymBruker Skrevet 6. september 2010 #7 Skrevet 6. september 2010 Ble skuffet over henne i x-faktor på fredag. Syns hun hadde litt vel mye fjortisfakter. Virker veldig umoden.
Gjest Skrevet 6. september 2010 #8 Skrevet 6. september 2010 Det er for mange som lager samme musikk i samme sjanger. Hun må nok komme opp med noe litt mer unikt for å lykkes. Enig. Etter min smak så er hun ikke så pen heller
AnonymBruker Skrevet 6. september 2010 #9 Skrevet 6. september 2010 Jeg hadde allerede en følelse da den grussome duoen M2M sluttet at Marit Larsen ville bli mye større en Marion Ravn.
Gjest Kevlarsjäl Skrevet 6. september 2010 #10 Skrevet 6. september 2010 Jeg tror nok at problemet ligger i at pene, flinke jenter er kjedelige.
AnonymBruker Skrevet 6. september 2010 #11 Skrevet 6. september 2010 Jeg tror nok at problemet ligger i at pene, flinke jenter er kjedelige. Det er da mange pene flinke jenter som slår igjennom. Så det er nok ikke det
Gjest Mann Skrevet 6. september 2010 #12 Skrevet 6. september 2010 Kansje det er jeg som mann som har et problem når jeg mener at Marit Larsen er "penere" (jeg har problemer på å definere dette ordet) enn Marion Ravn. Sett utifra mitt ståsted skulle mao Marit Larsen ha større problemer med å oppnå suksess. Men om jeg skal følge resonemntet til Dagbladet så støtter påstanden delvis min smak ettersom jeg mener Lene Alexandra Øyen er en av de peneste kjendisene vi har. Hun har utvilsomt et utseende og kropp hun kan være stolt av, men det er nok likevel væremåten (personen) som tiltaler. Og hun kan faktisk synge også selv om jeg vet noen er uenig med meg. Men nå er vel ikke sang det hun satser mest på heller. Utifra dette har Dagledet rett, men Dagbladet tar også feil ettersom Marit Larsen er penere enn Marion Ravn (i mine øyne).
Gjest tror jeg da Skrevet 6. september 2010 #13 Skrevet 6. september 2010 Det er for mange som lager samme musikk i samme sjanger. Hun må nok komme opp med noe litt mer unikt for å lykkes. Enig! Og det er mange pene jenter som har lykkes også i Norge, så det er nok ikke janteloven dette bunner i. Du må ha det lille ekstra som får folk til å lytte til musikken din og glemme hvordan du ser ut.
AnonymBruker Skrevet 6. september 2010 #14 Skrevet 6. september 2010 Kansje det er jeg som mann som har et problem når jeg mener at Marit Larsen er "penere" (jeg har problemer på å definere dette ordet) enn Marion Ravn. Sett utifra mitt ståsted skulle mao Marit Larsen ha større problemer med å oppnå suksess. Men om jeg skal følge resonemntet til Dagbladet så støtter påstanden delvis min smak ettersom jeg mener Lene Alexandra Øyen er en av de peneste kjendisene vi har. Hun har utvilsomt et utseende og kropp hun kan være stolt av, men det er nok likevel væremåten (personen) som tiltaler. Og hun kan faktisk synge også selv om jeg vet noen er uenig med meg. Men nå er vel ikke sang det hun satser mest på heller. Utifra dette har Dagledet rett, men Dagbladet tar også feil ettersom Marit Larsen er penere enn Marion Ravn (i mine øyne). Jeg er helt enig i at Marit Larsen er penere en Marion Ravn. Men jeg er uenig i at Lene Alexandra Øyen er pen.
AnonymBruker Skrevet 6. september 2010 #15 Skrevet 6. september 2010 Utifra dette har Dagledet rett, men Dagbladet tar også feil ettersom Marit Larsen er penere enn Marion Ravn (i mine øyne). enig, synes også at Marit er mye penere enn Marion. Vet ikke helt hva det er, Marion har et veldig smalt og langt ansikt, synes jeg. Marit er søtere, og har mer utstråling. Så at Marit refereres til som grå mus noen steder, at hun var det tidligere (slik Dagbladet referer til), er jeg slett ikke enig i. men Marit er blitt penere siden M2M-tiden da synes jeg, og hun kler mørkt hår bedre enn det lyse hun hadde.
Gjest BabyBlue Skrevet 6. september 2010 #16 Skrevet 6. september 2010 Lene Alexandra Øyen KUNNE ha vært pen pga. sine gode gener og sprudlende personlighet. Men det hun gjør med sitt eget utseende gjør henne bare fake, fake, fake.
AnonymBruker Skrevet 6. september 2010 #17 Skrevet 6. september 2010 Jeg syns ikke Marion er pen overhodet. Hun er bare usymptisk å se på. Turn off desverre.
Gjest hoppla hei Skrevet 6. september 2010 #18 Skrevet 6. september 2010 Ok, da ble det en diskusjon om hvem som er penest, og hvem som ikke er pen og hvem som er penest av den eller den... Kanskje spørsmålet kan stilles på en annen måte: Hva er det som gjør at Marion Ravn ikke lykkes i Norge?
AnonymBruker Skrevet 6. september 2010 #19 Skrevet 6. september 2010 Ok, da ble det en diskusjon om hvem som er penest, og hvem som ikke er pen og hvem som er penest av den eller den... Kanskje spørsmålet kan stilles på en annen måte: Hva er det som gjør at Marion Ravn ikke lykkes i Norge? At hun ikke er pen.....
Sugerøret Skrevet 6. september 2010 #20 Skrevet 6. september 2010 For meg er det stemmen det gjelder. Gir blanke pannekaka i utseende så lenge stemmen er fin I mine ører har ikke Marion sangstemme,kun noe pipelyd-aktige ting som kommer ut. Men smaken er som baken,delt.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå