meelissa Skrevet 6. september 2010 #1 Del Skrevet 6. september 2010 (endret) Må bare lufte tankene mine litt, sitter her litt i sjokk og har ingen å prate med, siden alle er på skole/jobb! Jeg har i en stund nå hatt noe på gang med en fyr. Ikke noe store greier, når vi har møttes ute på byen har det som regel endt i sex, og vi har pratet sammen i telefonen/over sms omtrent hver dag. Tonen har alltid vært flørtende. Har derfor tenkt at vi "har noe", men ikke at vi holdt på. For har jo ikke funnet på noe i edru tilstand, men han har sagt såå mange ganger hva han føler når han har vært edru, så tenker det har vært ekte. Så nå nettopp sendte denne gutten melding og spurte om han kunne ringe meg, fordi han hadde noe han måtte fortelle.. Og så fikk jeg vite at min bestevenninne (som har kjæreste i en annen by!)og han har hatt sex "fordi de var så fulle". Hvordan ville dere reagert?? Føler jeg kanskje overreagerer siden han ikke er "min gutt" på den måten, men ble likevel så skuffet, lei meg og kanskje mest sint.. Endret 6. september 2010 av meelissa Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 6. september 2010 #2 Del Skrevet 6. september 2010 Vel, eg hadde ikkje gadd å styre på med denne fjotten meir og eg hadde nok fortalt min "venninne" ein ting eller fem og sagt til ho at om ho ikkje fortalte det til sin "kjæreste" så kom eg til å gjøre det. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Steinar40 Skrevet 6. september 2010 #3 Del Skrevet 6. september 2010 Må bare lufte tankene mine litt, sitter her litt i sjokk og har ingen å prate med, siden alle er på skole/jobb! Jeg har i en stund nå hatt noe på gang med en fyr. Ikke noe store greier, når vi har møttes ute på byen har det som regel endt i sex, og vi har pratet sammen i telefonen/over sms omtrent hver dag. Tonen har alltid vært flørtende. Har derfor tenkt at vi "har noe", men ikke at vi holdt på. For har jo ikke funnet på noe i edru tilstand, men han har sagt såå mange ganger hva han føler når han har vært edru, så tenker det har vært ekte. Så nå nettopp sendte denne gutten melding og spurte om han kunne ringe meg, fordi han hadde noe han måtte fortelle.. Og så fikk jeg vite at min bestevenninne (som har kjæreste i en annen by!)og han har hatt sex "fordi de var så fulle". Hvordan ville dere reagert?? Føler jeg kanskje overreagerer siden han ikke er "min gutt" på den måten, men ble likevel så skuffet, lei meg og kanskje mest sint.. Kutt all kontakt med umiddelbar virkning. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
meelissa Skrevet 6. september 2010 Forfatter #4 Del Skrevet 6. september 2010 Har fått helt avsmak i alle fall.. Så dere synes ikke jeg overreagerer nå? Har jo ikke enerett på han siden vi ikke er kjærester, men.. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mann_30 Skrevet 6. september 2010 #5 Del Skrevet 6. september 2010 (endret) Jeg skjønner ikke hvorfor han forteller deg det..? Husker det var ei jeg hadde flørtet med en stund, trodde vi var på gang.. Så er vi ute en kveld på en slags date, og har det koselig. Det kommer flere andre til utestedet som hun kjenner, bl.a. en skikkelig stygg svenske med krøller. Jeg må gå hjem etterhvert, fordi jeg skal på jobb dagen etter. Et par dager senere forteller hun meg at hun hadde sex med han svensken. Jeg spør hvorfor, og hun sier fordi hun ikke hadde hatt sex på flere måneder og hadde lyst. Hvorfor fortelle meg dette? Jeg ble jo bare kvalm, og hadde ikke lyst på henne mer. Siden har vi hatt lite med hverandre å gjøre, for å si det sånn. Vi er venner på facebook men that's it.. Endret 6. september 2010 av Mann_30 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
meelissa Skrevet 6. september 2010 Forfatter #6 Del Skrevet 6. september 2010 Jeg skjønner ikke hvorfor han forteller deg det..? Husker det var ei jeg hadde flørtet med en stund, trodde vi var på gang.. Så er vi ute en kveld på en slags date, og har det koselig. Det kommer flere andre til utestedet som hun kjenner, bl.a. en skikkelig stygg svenske med krøller. Jeg må gå hjem etterhvert, fordi jeg skal på jobb dagen etter. Et par dager senere forteller hun meg at hun hadde sex med han svensken. Jeg spør hvorfor, og hun sier fordi hun ikke hadde hatt sex på flere måneder og hadde lyst. Hvorfor fortelle meg dette? Jeg ble jo bare kvalm, og hadde ikke lyst på henne mer. Siden har vi hatt lite med hverandre å gjøre, for å si det sånn. Vi er venner på facebook men that's it.. Nei, det vet jeg egentlig ikke. Han sier han føler seg elendig og angrer osv, men det betyr jo egentlig lite. Er på en måte litt glad for at han fortalte det, for venninna mi har tydeligvis ikke tenkt å si noe.. Litt greit å vite hvilke venninner som er ekte og hvilke man må dele gutter med.. Heh. Men skjønner godt du blir kvalm ja. Akkurat sånn jeg også reagerer. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Steinar40 Skrevet 6. september 2010 #7 Del Skrevet 6. september 2010 Har fått helt avsmak i alle fall.. Så dere synes ikke jeg overreagerer nå? Har jo ikke enerett på han siden vi ikke er kjærester, men.. En slik oppførsel er et klart og tydelig tegn på at han mangler "noe" (grenser) oppi hodet sitt. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
meelissa Skrevet 6. september 2010 Forfatter #8 Del Skrevet 6. september 2010 Du har vel rett der.. Han har sendt meg to laaaaange smser nå, men er usikker på om jeg skal orke å svare. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Uglefot Skrevet 6. september 2010 #9 Del Skrevet 6. september 2010 Du har vel rett der.. Han har sendt meg to laaaaange smser nå, men er usikker på om jeg skal orke å svare. Hva skriver han i sms`ene? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
meelissa Skrevet 6. september 2010 Forfatter #10 Del Skrevet 6. september 2010 Hva skriver han i sms`ene? At han angrer, føler seg som en idiot, og at han ikke skjønner at han gjorde det.. Fint, for det gjør i alle fall ikke jeg. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Uglefot Skrevet 6. september 2010 #11 Del Skrevet 6. september 2010 At han angrer, føler seg som en idiot, og at han ikke skjønner at han gjorde det.. Fint, for det gjør i alle fall ikke jeg. Bæææææ,samme regla hver gang..klarer de ikke å styre seg så kan det være det samme tenker nå jeg. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
meelissa Skrevet 6. september 2010 Forfatter #12 Del Skrevet 6. september 2010 Bæææææ,samme regla hver gang..klarer de ikke å styre seg så kan det være det samme tenker nå jeg. Ja, nettopp. Vet ikke helt hva jeg skal tenke eller si. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Uglefot Skrevet 6. september 2010 #13 Del Skrevet 6. september 2010 Tror ikke det er så mye å si..Hadde ikke gidda å svart. Gir man dem et lite snev av at det kan være tilgivelse å hente så ser de bare en ny mulighet for Og med tanke på hvor "han har vært" så ville jeg syntes at det bare hadde vært ekkelt.. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
meelissa Skrevet 6. september 2010 Forfatter #14 Del Skrevet 6. september 2010 Ja, jeg er forvirret, ærlig talt! :gjeiper: Det virker som han legger seg langflat nå, men hvorfor vet jeg jo ikke.. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mann_30 Skrevet 6. september 2010 #15 Del Skrevet 6. september 2010 Det er jo ikke noe vits i å svare. Hvis du møter noen og forelsker deg, så fortsetter du jo ikke å være forelsket etter at de ligger med noen andre.. da er jo liksom forelskelsen brutt... da blir det jo sånn at i stedet for å få sommerfugler i magen og bli glad, så blir du bare skuffa og lei deg når du ser de. Jeg hadde hvertfall ikke orka å ha noe mer på gang med de etterpå. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 6. september 2010 #16 Del Skrevet 6. september 2010 Kom deg unna... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest "gjest" Skrevet 6. september 2010 #17 Del Skrevet 6. september 2010 (endret) Vel, nå har du ingen grunn til å bli noe sur på venninna di. Du er jo ikke ilag med den her fyren og det at hun er utro blir jo en sak mellom henne og kjæresten. Det du får gjøre er å spørre hvorfor han fortalte det til deg siden dere ikke er ilag. Han har ingen opplysningsplikt overfor deg. Ikke hun heller. Endret 6. september 2010 av "gjest" Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
meelissa Skrevet 6. september 2010 Forfatter #18 Del Skrevet 6. september 2010 Vel, nå har du ingen grunn til å bli noe sur på venninna di. Du er jo ikke ilag med den her fyren og det at hun er utro blir jo en sak mellom henne og kjæresten. Det du får gjøre er å spørre hvorfor han fortalte det til deg siden dere ikke er ilag. Han har ingen opplysningsplikt overfor deg. Ikke hun heller. Hvorfor skal det være et problem at han fortalte det? Jeg er heller glad for at jeg vet det. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 7. september 2010 #19 Del Skrevet 7. september 2010 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 7. september 2010 #20 Del Skrevet 7. september 2010 Du kan jo la venninna di få en sjanse til å forklare seg, det er jo ikke sikkert det er sant engang. Mange fyrer vil heller oppføre seg som idioter for så å bli dumpa enn å bryte kontakten selv, så du kan jo holde den muligheten åpen. Men uansett er ikke denne fyren verdt din tid, og antakelig ikke venninna di heller. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå