Xtra_lilje Skrevet 6. september 2010 #1 Del Skrevet 6. september 2010 (endret) Er på jakt etter en enkel sort kjole ( den lille sorte ) Jeg har prøv denne på HM http://shop.hm.com/no/shoppingwindow?dept=DAM_KLAKJ_KLA&modelnum=783531&type=matching og en som ligner men med rund hals, men de passet meg ikke - ble for lang i ryggen, så partiet bak nakken hvor glidelåsen slutter, sto flere cm opp, så ut som jeg hadde en pukkel... Noen som vet om lignende kjoler, gjerne i en kjedebutikk? Om ikke linken funker, så er det siste kjole på side 4.. Endret 6. september 2010 av Xtra_lilje Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
CocoPiaf Skrevet 9. september 2010 #2 Del Skrevet 9. september 2010 Tror jeg har den du snakker om - som ikke passet deg helt. Sort, knelengde, rund i halsen og veldig behagelig å ha på seg. Synd den ikke passet deg og! Det har blitt min favoritt hverdags-antrekk. Ellers er jeg litt nysgjerrig på hvor man kan finne mer av den jeg også. Er hovedsaklig det jeg er ute etter og Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Xtra_lilje Skrevet 15. september 2010 Forfatter #3 Del Skrevet 15. september 2010 ja, den er veldig pen, prøvd den igjen nå med håp om at kanskje jeg hadde prøvd en feilprodusert kjole, men neida..irriterende! fortsatt på leting etter en pen enkel kjole, sort, knelang, rund hals, som kan brukes til alt i grunn Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå