Kløftfrid Skrevet 6. september 2010 #2 Skrevet 6. september 2010 Eg har nikkelallergi og eg har reagert ganske mykje på dei store øyrepyntane som alle hadde ein periode. Eg får utslett på øyreflippen, som har utvikla seg til væskande sår
CoffeeGirl Skrevet 6. september 2010 #3 Skrevet 6. september 2010 Jeg har nikkelallergi, og har tidligere lakket over de delene av øredobbene som kommer i kontakt med øret med blank neglelakk. Det har hjulpet veldig, jeg har ikke reagert Cecilie Melli har jeg ikke prøvd, så jeg kan ikke svare på om det funker eller ikke, men du kan jo teste med neglelakk og se?
Kløftfrid Skrevet 6. september 2010 #4 Skrevet 6. september 2010 Jeg har nikkelallergi, og har tidligere lakket over de delene av øredobbene som kommer i kontakt med øret med blank neglelakk. Det har hjulpet veldig, jeg har ikke reagert Cecilie Melli har jeg ikke prøvd, så jeg kan ikke svare på om det funker eller ikke, men du kan jo teste med neglelakk og se? Ja, det er verdt eit forsøk! Likar godt denne øyrepynten og tykkjer det er litt dumt at eg ikkje kan bruke dei (kjøpte jo så ekstremt mange ). Takk for tips!
minea Skrevet 6. september 2010 #5 Skrevet 6. september 2010 Jeg har flere par av Cecilie Melli øredobbene og har måttet slutte bruke disse. Får sår og klør noe veldig av de!!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå