Gå til innhold

pynt i håret?

Maja04

Hva er best i håret?  

1. 1. Hva er best i håret?

• Blomster?
      3
    • Perler?
      6
    • Tiara?
      15
    • Annet? utdyp takk!
      2

Anbefalte innlegg

Har ingen planer om slør... Stiller meg litt tvilende til tiaraer...

Hva mer er det man kan ha i håret sammen med en brudekjole (det er en del greier på den kan man si...)

Blomster? (Hva hvis de visner?)

Perler? Åssen virker dem? Klips/ knyt/ lim på?

trenger litt hjelp på området kan man sikkert også trygt si, og tips mottas med glede! (Jeg holder på å spare håret mitt så det blir forhåpentligvis litt lengde på det...)

Maja - igjen....

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Vis du har litt langt hår og skal sette det opp er det veldig pent med perler i det. Aner ikke hvordan man setter de fast.. :-?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg skal ha slør med bittesmå krystaller på kanten. De samme krystallene skla jeg ha i håret. Frisøren kan vel feste de med spenner eller noe sånt...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Skal man ha perler i håret så fester frisøren det med "luse" spenner..

Man kan jo har glitter i håret bare drysse forsiktig over,blomstene visner nok ikke :) man kan ha "tråder " i håret med f eks sølv,gull,perler,diamanter.

Mye å fine på :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Da vi giftet oss for fem år siden hadde jeg roser i håret, og slør. Hadde ikke tenkt å ha slør i utgangspunktet men frisøren rådet meg til å ha det. Og det angret jeg ikke på.

Men det kommer jo også an på hvilken kjole man skal ha da, og selvfølgelig lengden på håret. Hadde ganske kort hår da vi ble gift.

Og blomstene holdt seg fine hele dagen og natten da, så det skal du ikke tenke på. Regner med at du skal stelle håret til frisøren og de er flinke og kan komme med rå om hva som passer.

Lykke til

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Eg hadde det meste av håret laust (sjå bilete i sign. om de vil), men litt var dradd bakover. I det som var dradd bak festa frisøren omlag 10 perler (kan eg tenkje meg). Ho gjorde faktisk noko ho aldri hadde gjort før - ho 'sydde' perlene fast i håret med sen! :D Ganske artig...

(Trur dessverre ikkje perlene viser på nokre av bileta som ligg ute...)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

HVis jeg skal ha noe pynt i håret tror jeg det må bli gulltråd eller krystaller (ikke perler), da det passer best med kjolen. Men jeg har ikke bestemt meg enda.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg skal ha en tiara, pluss et slør med cirkonier og sølvbånd som mamma holder på å sy.

Skal antakelig sette opp en del av håret men ikke alt.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg hadde bare slør i håret. Har ganske langt hår som frisøren satte opp i "rosetter" ganske langt opp på hodet slik at de såvidt syntes frammenfra også. Hadde egentlig med noen små kvister eføy fra blomsterbutikken som jeg skulle hatt i håret (hadde eføy i buketten og i dekorasjoner) men vi fant ut når resten av frisyren var ferdig at vi ikke skulle bruke det allikevel.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er hverken begeistret for perler eller tiara, jeg. Synes det ofte blir altfor pompøst :o . Skulle jeg hatt noe, måtte det blitt blomster, men da har du, som du sier, problemer hvis de visner...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg hadde en enkel perle-tiara i vårt bryllup og var fornøyd med det. I tillegg hadde jeg noen få diamanter i håret som var limt på. Jeg hadde også slør med perler + stener i.

Hvis du ikke vil ha tiara, kan en "perletråd" være en løsning. Har laget det for ei som skal gifte seg, og det er faktisk et flott alternativ til tiara. Du trer da perler på en snor som vikles inn i håret.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Blomster? (Hva hvis de visner?)

Min svigerfar er frisør, og satte opp mitt hår i anledning vår bryllups dag.

Jeg hadde blomster i mitt hår. Matchende med brudebuketten (som jeg ikke fikk før jeg ankom kirken). Min svigerfar snakket med blomsterdekoratøren, og de vet best (noen blomster tåler ikke hårspray, noen gjør det) og fikk derfor frie tøyler til å velge ut hva som var bst.

Hør med frisøren som skal sette opp håret ditt... Det vil jeg helt klart anbefale. :wink:

Lykke til!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg hadde oppsatt hår i slags lokker og innimellom hadde jeg bittesmå silkeroser, hvite, med lysegrønne blader. Synes selv det ble ganske fint uten å bli altfor dillete. (Kan sende bilde hvis noen er interessert...)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...