AnonymBruker Skrevet 6. september 2010 #1 Skrevet 6. september 2010 Har brukt disse Whitening stips classics fra Crest, og synes de fungerer ganske bra. Har nå bestilt for tredje gang via ebay, og fått dem i posten. Men til forskjell fra de to første gangene, så kom stripsene i løsvekt, dvs de lå ikke i originalinnpakning. De ser helt ok ut, men synes det er litt dumt at jeg ikke får bekreftet utløpsdatoen. Det andre er at det dermed ikke ligger ved noen bruksanvisning, og selv om jeg altså har brukt dem før, husker jeg ikke hvor lenge de skal være på. Noen som vet? Mon tro om det var 15 minutter?
chandon Skrevet 6. september 2010 #2 Skrevet 6. september 2010 Er det ikke 30 min da? Tror det er det hvis vi snakker om Whitening Strips 3D fra Crest:-)
AnonymBruker Skrevet 6. september 2010 #3 Skrevet 6. september 2010 Det står ikke 3D på dem, nei. Men ser her at de nå heter 3D, så da er det vel samme greia, bare at jeg har den gamle typen: http://www.3dwhite.com/crest-products/former-crest-whitestrips-products.aspx Kanskje det var 30 minutter, ja, stemmer vel det. Takk.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå