AnonymBruker Skrevet 6. september 2010 #1 Skrevet 6. september 2010 Er det mulig å stenge folk på face fra å skrive på veggen min? Er venn med min lille kusine (måtte jo takke ja), og hun driver å poster sånne rare ting på veggen min hele tiden. Det er så irriterende! Har stengt av sånn at hun ikke kan se veggen min, men dette hindrer visst ikke å poste ting..
Wonders Skrevet 6. september 2010 #2 Skrevet 6. september 2010 jepp, det er digg å ha kontroll... Brukerkonto, personverninstillinger, scroll litt ned til; Ting andre deler, Venner kan publisere innlegg på veggen min DEAKTIVER. 1
Wonders Skrevet 6. september 2010 #3 Skrevet 6. september 2010 Brukerkonto, personverninstillinger, scroll litt ned til; Ting andre deler, Venner kan publisere innlegg på veggen min DEAKTIVER. 1
Gjest Awsome Skrevet 6. september 2010 #4 Skrevet 6. september 2010 Om du går til personverninnstillingene slik som Wonders forklarte så kan du gjøre så ho ikkje kan poste. Eg hadde samme problem som deg med min onkel og tante, og eg liker å holde veggen min rein og helst tom. Om du skroller ned til du finner "kan se se veggmeldinger fra venner" så velger du "egendefinert" og skriver inn navnet til denne frøkna i boksen under der det står "skjul dette for". Funka for meg. 1
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå