Gå til innhold

Album?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hei! Jeg har et spørsmål til dere som har giftet dere (eller dere som skal gifte dere som har sett på album): hvilke album er det vanlig at fotografene tilbyr? Er det slike som det er printet ut fotografier og satt inn (som et album man kjøper og setter inn bilder selv), eller er de trykket på sidene? Og hva betaler dere for albumet, og hvor mange sider får/fikk dere? Ble dere fornøyde? Jeg blir kjempeglad om noen tar seg tid til å svare!

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg kjøpte akkurat et sett-inn-bildene-selv-album på Åhlens på tilbud for 99 kroner, det har plass til 300 bilder, og vi betalte 79 øre pr bilde pluss frakt på nfoto.no - men det kan jo hende det blir en veldig annen "sjanger" enn du ser for deg? :)

Skrevet

Jeg har jobbet en del med disse: Felicia

De små variantene er det en liten "passepartout"ramme på, de store albumeme er uten denne ramma. På de store ble bildene laminert før innliming. Har og brukt varianter der bildene monteres i passepartout før denne så monteres i album. Jeg liker Feliciavarianten best :jepp: Men hva som er vanlig hos fotografene er det nok ingen fasit på. Det varierer nok en del.

Skrevet

Vi bestilte album hos fotografen :) Det var 50 sider med masse bilder. Noen av sidene er det kun ett bilde, mens andre sider er det mange bilder. De er trykket på en side med bakgrunn og limt inn i albumet. Fotografen gjorde alt og vi betalte 6500 :)Kjemefornøyde!

• 3 uker senere...
Skrevet

Vi bestilte album hos fotografen :) Det var 50 sider med masse bilder. Noen av sidene er det kun ett bilde, mens andre sider er det mange bilder. De er trykket på en side med bakgrunn og limt inn i albumet. Fotografen gjorde alt og vi betalte 6500 :)Kjemefornøyde!

Vi hadde noe tilsvarende, og er vanvittig fornøyde. Kjempeflott album!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...