Gjest trenger råd Skrevet 6. september 2010 #1 Skrevet 6. september 2010 hei alle sammen.jeg trenger noen råd ang om å få eksen tilbake,her er situasjonen: jeg var sammen med ei jente i 4 år,vi bodde sammen å hadde det ganse bra i forholdet,men di siste mnd så gle vi bare fra hverandre å forholdet tok slutt.vi var litt av å på etter dette,hun flyttet til søsteren sin og jeg for meg selv.problemet lå der at når hun ville tilbake til meg (gutten) så ville ikke jeg og omvendt.hun sa at for å komme over meg så måtte hun bryte all kontakt så det er ikke før det siste året som er nå 2010 at vi har fått tilbake kontakten,hun hadde en kjæreste mens vi etablerte kontakten igjen og hun var veldig forelska i han.han fant ut etter en stund at vi hadde fått kont igjen å ble rasende pga av dette og utfallet blir at han forlater henne pga at hun har tatt kontakt med meg. pr dags dato: vi har i det siste snakket en del sammen og fått god kontakt,noe som gleder meg virkelig mye.hun har sagt at jeg vill alltid ha en spesiell plass ihjerte hennes og at hun aldri kommer til å glemme meg,hun dater flere men ikke fått noen forelska følelse for noen før for ett par dager siden,da hun har datet en fyr over litt lengere tid..når vi har snakket sammen så har vi j snakket om oss også,ps det har vært slutt i noen år nå.og hvort forhold.huns sier det at hun er gla for at vi er gode venner men at vi aldri kommer til å bli sammen igjen noen gang,dette har hun sagt klart og tydelig.tingen er det at hver gang vi snakker sammen så kommer følesene tilbake og det ender med tårer etter hver samtale vi har fra min side ikke hennes..men nå senest sist helg så møttes vi,jeg hjalp henne med bilen og fikk utrolig god middag som betaling.etter vi hadde spist og under matlagingen så klemte vi hverandre mye og holdt rundt hverandre men vi kysset ikke..det utartet seg mer og mer utover kvelden men fortsatt ingen kyssing eller mer fysisk kontakt men hun so litt i armkroken min osv og jeg fikk lov til å "ta"der jeg ville uten at det var noe seksuelt over det..dette skjedde også i dag da jeg var hos henne.sist gang fikk jeg lite kyss men det fikk jeg ikke i dag...jeg vil ha henne tilbake å jeg kjenner det svir i hele kroppen etter det og det gjør vondt når hun snakker om den typen hun dater og er forelsket i.men jeg lurer da på betydde det noe alt det vi gjorde sammen di dagene vi møttes ved tanke på kosen og klemmingen som vi gjorde når hun er forelsket i en annen en????jg har ikke sagt noe om at jeg vil ha henne tilbake..er det noe håp for meg i det hele tatt..hvis nei så begrunn det vær så snill..håper det er noen jenter der ute som kan hjelpe meg og som ser dette fra en jentes side og kanskje vært i samme situasjon selv...jeg vil bare ha henne tilbake av hele mitt hjerte
sansen Skrevet 6. september 2010 #2 Skrevet 6. september 2010 Hei du! Føler med deg, og skjønner at du ikke har det lett. Jeg tror ikke du får henne tilbake ved å være der for henne på den måten du er nå. Virker som hun får i pose og sekk, og det er jo ikke sånn det skal være. Jeg har også blitt dumpet, og vet akkurat hvordan det er å ville ha eksen tilbake. Men jeg forsøker faktisk å fjerne han fra livet mitt en periode, for å komme over han og for å se ting litt klarere. Tror også det kan være en ide for deg, rett og slett kutte kontakten med henne. Leser at dere har gjenopptatt kontakten, og det virker jo som det har gjort det vanskeligere for deg. Det er forferdelig i starten, men det er den eneste måten å komme seg videre på med litt stolthet og verdighet igjen. Dersom hun ikke ser hva hun har mistet da, så er det vel ikke så mye mer å gjøre. Noen ganger er det ikke mulig å være venn med eksen hvis man fortsatt har følelser og ønsker den andre tilbake. Livet er hardt, men det handler om å gjøre de tingene som til syvende og sist er best for DEG! Ikke legg noe i hva hun gjør eller ikke gjør. Sannsynligvis gjør hun bare det hun føler akkurat der og da, eller så gjør hun det for å være grei. Har vært ute for akkurat det samme. Det kan jo også være at hun ikke skjønner at du vil tilbake. Hvis du ikke gir noe uttrykk for at du vil tilbake, kan det hende hun ikke forstår din situasjon også. Hvor gamle er dere forresten? -jente 25
AnonymBruker Skrevet 6. september 2010 #3 Skrevet 6. september 2010 Hun bruker deg. Noen ganger er man sårbar og da er det såå godt å være sammen med noen som synes at man er fantastisk. Du vinner ingenting på å holde på slik du gjør nå.
Gjest hvordan få eksen Skrevet 6. september 2010 #4 Skrevet 6. september 2010 Hei du! Føler med deg, og skjønner at du ikke har det lett. Jeg tror ikke du får henne tilbake ved å være der for henne på den måten du er nå. Virker som hun får i pose og sekk, og det er jo ikke sånn det skal være. Jeg har også blitt dumpet, og vet akkurat hvordan det er å ville ha eksen tilbake. Men jeg forsøker faktisk å fjerne han fra livet mitt en periode, for å komme over han og for å se ting litt klarere. Tror også det kan være en ide for deg, rett og slett kutte kontakten med henne. Leser at dere har gjenopptatt kontakten, og det virker jo som det har gjort det vanskeligere for deg. Det er forferdelig i starten, men det er den eneste måten å komme seg videre på med litt stolthet og verdighet igjen. Dersom hun ikke ser hva hun har mistet da, så er det vel ikke så mye mer å gjøre. Noen ganger er det ikke mulig å være venn med eksen hvis man fortsatt har følelser og ønsker den andre tilbake. Livet er hardt, men det handler om å gjøre de tingene som til syvende og sist er best for DEG! Ikke legg noe i hva hun gjør eller ikke gjør. Sannsynligvis gjør hun bare det hun føler akkurat der og da, eller så gjør hun det for å være grei. Har vært ute for akkurat det samme. Det kan jo også være at hun ikke skjønner at du vil tilbake. Hvis du ikke gir noe uttrykk for at du vil tilbake, kan det hende hun ikke forstår din situasjon også. Hvor gamle er dere forresten? -jente 25
tineline Skrevet 6. september 2010 #5 Skrevet 6. september 2010 Først og fremst bør du fortelle at du gjerne vil bli sammen igjen. Det er mulig hun forteller om den andre typen for å liksom holde en lett tone dere i mellom; jeg vet med meg selv at jeg iallefall holderfølelsene skjult dersom jeg er usikker på den andre parten. Dersom hun etter alt dette igjen sier at dere ikke blir sammen igjen, så er det nok best for deg å kutte henne ut, som de over har sagt. Greit å være venner, altså, men den perioden jeg og kjæresten ikke var sammen, og vi likevel hadde kontakt, grein jeg hver gang han dro fra meg. Og vi hadde ikke noe særlig fysisk kontakt da.
Gjest hvordan få eksen Skrevet 6. september 2010 #6 Skrevet 6. september 2010 hei jente 25.tusen takk for at du svarte..hun er 28 og jeg er 27...jeg har ikke sagt noe om hva jeg føler og hva jeg mener for jeg vet jo egentlig svaret,og hun er ferdig med meg sånn sett altså som kjærester..så jeg tror faktisk det er noe i det du sier at denne gang går det ikke.hun er jo over meg som sagt å kommer da ikke til å savne meg og det vi hadde siden hun er videre,men det som gjøre det så vanskelig er jo det att hun oppfører seg som hun gjør.jeg vil jo ha kontakten med henne.hun har jo bedt meg på "fest"med bare oss to og hva da med alkohol i bildet kan vel da ende med ennå mer forvirring å såret føleser...jeg har jo sagt til henne det at jeg ønsker ikke noe annet en at hun skal være gla og lykkelig men klarer liksom ikke helt å akseptere det ovenfor meg selv,så jeg vurderer å være ærlig å si det akkurat som det er ikke at det hjelper meg,men da vet hun det i hvertfall.
AnonymBruker Skrevet 6. september 2010 #7 Skrevet 6. september 2010 hei jente 25.tusen takk for at du svarte..hun er 28 og jeg er 27...jeg har ikke sagt noe om hva jeg føler og hva jeg mener for jeg vet jo egentlig svaret,og hun er ferdig med meg sånn sett altså som kjærester..så jeg tror faktisk det er noe i det du sier at denne gang går det ikke.hun er jo over meg som sagt å kommer da ikke til å savne meg og det vi hadde siden hun er videre,men det som gjøre det så vanskelig er jo det att hun oppfører seg som hun gjør.jeg vil jo ha kontakten med henne.hun har jo bedt meg på "fest"med bare oss to og hva da med alkohol i bildet kan vel da ende med ennå mer forvirring å såret føleser...jeg har jo sagt til henne det at jeg ønsker ikke noe annet en at hun skal være gla og lykkelig men klarer liksom ikke helt å akseptere det ovenfor meg selv,så jeg vurderer å være ærlig å si det akkurat som det er ikke at det hjelper meg,men da vet hun det i hvertfall. Ja jeg tror kanskje du bør si det til henne, så slipper du å bruke unødvendig tid på å lure på hva som gjelder mellom dere. Får hun vite hva du føler, så må hun jo ta stilling til det. Kan også være at hun bruker han andre som et slags skalkeskjul, som en over her nevner.. Hvis det var du som sist ikke ville noe mer med henne, kan det være hun er litt stolt vettu.. Men det er ikke lett. Du er hvertfall heldig som kan snakke med eksen din. Jeg og eks er ikke på talefot, og det er pga hans idiotiske oppførsel. Derfor råder jeg deg til å legge alle kortene på bordet, det er det beste for begge uansett. Du kan jo legge det frem på en litt pen måte, si f.eks at du synes det er vanskelig å være med henne på den måten dere er, uten å få følelser for henne.. Hvordan var det etter bruddet, har dere hatt kontakt jevnlig og bra kontakt hele veien? Har den ene kuttet kontakten for å komme seg videre f.eks? Bare lurer ift mitt eget miserable liv for tiden;) -jente 25
nonord Skrevet 6. september 2010 #8 Skrevet 6. september 2010 Prat med jenta om det, legg ditt hjerte og sjel i hva du sier.. Lytt og hør på henne. Ikke gjør opp meningen din om hva du bør gjøre osv fra et forum:)
Gjest eksen tilbake2 Skrevet 6. september 2010 #9 Skrevet 6. september 2010 hei igjen dere.tusen takk nok en gang for at dere forteller meg og gir meg råd.vel eksen å jeg vi bare sklei fra hverandre rett og slett.vi snakket om dette i ettre tid å hun forklarte at hun ville ikke ha noe kontakt med meg for det var vanskelig for henne,noe som jeg respektrte fullt ut..det tok vel kanskje 2 i hvetfall 1,5 år før vi tok konakt igjen eller dvs jeg siden jeg lurte på om alt var bra med henne.så ja jeg tror deter best jeg legger alle kortene på bordet å sier som det er.når jeg sier til henne at hun får ikke love til å bli kjæreste med den nye typen hun dater,sier hun hvorfor?jeg sier jo at jeg bare tuller selv om jeg ikke gjør det og hun svarer da at jeg vet du tuller.men en annen side av meg i hvertfall litt sier at jeg skal bare glemmee henne å komme meg videre.jeg haar hatt noen små forhold men det har liksom ikke fungert pg henne som sitter igjen.nok en gaang tusen takk for at dere svarer
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå