Gjest Gjest Skrevet 5. september 2010 #1 Skrevet 5. september 2010 Lurer bare på hva som tenner dere? Hos oss kan vi ha vanlig sex med bare inn og ut ofte, men så plutselig en dag kan vi ha både rimming, wetsex, anal, kveling mm. Og hvilken type sex er den villeste dere har?? Er bare litt nysgjerrig på om mitt sexliv er så ufattelig mye bedre enn de fleste andre sitt. Det følest slik liksom når jeg prater og leser om andre sitt sexliv.. Alle er så A4 liksom..
Gjest Gjest Skrevet 6. september 2010 #2 Skrevet 6. september 2010 Ingen som vil svare????????????????+
Gjest Blubberella Skrevet 6. september 2010 #3 Skrevet 6. september 2010 Det er vel litt vanskelig å definere hva "god sex" er. Med alle de forskjellige preferansene, fetisjene og lystene folk har kan det som er god sex for noen være kjedelig eller direkte turn-off for andre. Det at du synes andre høres ut til å ha et kjedelig sexliv er vel mest at det stort sett alltid er dem med problemer som uttaler seg. Det er sjelden at folk gidder å skrive innlegg på et diskusjonsforum om sitt uproblematiske, deilige sexliv. Behovet for å skrive blir straks litt større når man har problemer. Jeg vil tro dette gjelder i samtale med venner også. Det er jo kjempebra at du trives med sexlivet og er fornøyd da! Jeg for min del ville ikke satt pris på f.eks. wetsex og kveling i mitt sexliv, så jeg ville ikke hatt det du og kjæresten din har. Og du ville sikkert synes jeg og kjæresten min er kjedelige og på grensen til A4. Men jeg stortrives med mitt sexliv og synes ikke det mangler noe. Skulle jeg etterhvert begynne å ønske noe mer, vet jeg at kjæresten min er åpen for forslag og det samme vet han om meg. Jeg er storfornøyd med mitt sexliv
AnonymBruker Skrevet 6. september 2010 #4 Skrevet 6. september 2010 Det er kanskje litt feil å si at du har et bedre sexliv,du har et mer kreativt sexliv!Selv om jeg ikke tenner på de tingene du nevner så synes jeg ikke det er kjedelig!
Gjest Gjest Skrevet 6. september 2010 #5 Skrevet 6. september 2010 Få se om jeg kan forklare dette for deg... Er kake godt? Ja. Er kake godt hvis du spiser det hver dag? Nei. Er kake godt hvis du spiser det flere ganger om dagen, hver dag? Helt klart spy-nei! Sex er som alt annet, godt i variasjon og etter dagsform. Ikke noe man ønsker samme av hver dag. Og angående din setning om "ditt villeste", og, "andre er så A4", så synes jeg du er nok så A4 når du jevnfører deg med andre og ikke klarer å leve ditt liv uavhengig av andre. Uansett, lykke til med å bli selvstendig!
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå